Gratis levering i Polen med forudbetaling fra så lidt som £200! - Hurtig levering i hele verden - se menuen for detaljer

Kemiske reagenser og sundhedsundervisning

Dit helbred og velbefindende er vores prioritet.

Forordninger

REGLER FOR WEBSHOP
WWW.SEMAXPOLSKA.PL

  • 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

Butikken www.semaxpolska.pl fungerer på de vilkår og betingelser, der er beskrevet i disse vilkår og betingelser.

Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep www.semaxpolska.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.

Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu www.semaxpolska.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.

I spørgsmål, der ikke er omfattet af dette reglement, finder bestemmelserne anvendelse:
• Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
- Lov om forbrugerrettigheder af 30. maj 2014. (Lovtidende 2014, punkt 827),
• Ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r. (U. 2016 poz. 1823),
• Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
§2. DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE

FORMULARZ KONTAKTOWY – formularz dostępny na stronie internetowej www.semaxpolska.pl umożliwiający wysłanie wiadomości do Usługodawcy.

FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny na stronie internetowej www.semaxpolska.pl umożliwiający utworzenie Konta.

FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.semaxpolska.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.

KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.

KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

KONTO – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje o złożonych Zamówieniach.

PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma albo usługa, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

REGLER - disse regler for butikken.

SHOP - tjenesteudbyderens onlinebutik, der drives på www.semaxpolska.pl.

SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – Dobre Peptydy Sp. z o.o. wykonujący działalność gospodarczą wpisaną do Krajowego Rejestru sądowego prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: Spółdzielcza 13, 32-300, Olkusz, NIP: 6372215326, REGON: 520496524, adres poczty elektronicznej (e-mail): [email protected]

UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.

USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu.

USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.

ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

  • 3. INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA

Sklep www.semaxpolska.pl prowadzi sprzedaż detaliczną oraz hurtową Produktów za pośrednictwem sieci Internet.

Produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie. 

Anmeldelserne ved siden af produkterne er vores kunders meninger, og vi er ikke ansvarlige for indholdet, informationerne og rådene deri.

Produkter i kategorien "Laboratorieudstyr" er kemiske reagenser, er ikke kosttilskud, lægemidler eller fødevarer, er kun til laboratoriebrug og er ikke beregnet til brug på mennesker.

Eventuelle e-mailforespørgsler om dosering eller brug af et stof vil blive besvaret ud fra generel viden om stoffet. Svaret vil ikke være relateret til noget produkt.

Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN). Cena nie zawiera kosztów dostawy.

Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.

Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep www.semaxpolska.pl) – 24 godziny na dobę przez cały rok.

For at afgive en ordre er kunden ikke forpligtet til at registrere en konto i butikken.

Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.

Sklep realizuje Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Sklepu tj. od 8:00 do 12:00 w dni robocze. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 12:00, w soboty, niedziele oraz święta, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

Produkty w promocji (wyprzedaży) posiadają limitowaną liczbę sztuk i Zamówienia na nie będą realizowane według kolejności ich wpływania aż do wyczerpania się zapasów danego Produktu.

  • 4. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionymi przez Sprzedawcę sposobami, zgodnie z § 3 pkt 6 oraz 8 Regulaminu.

Når ordren er afgivet, skal sælger straks bekræfte modtagelsen af den.

Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.

Bekræftelse af modtagelse af ordren omfatter:
- bekræftelse af alle væsentlige elementer i ordenen,
- Tilbagetrækningsformular,
- disse vilkår og betingelser, herunder instruktioner om fortrydelsesret.

Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.

Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji następuje niezwłocznie po otrzymaniu zapłaty z tytułu zawartej Umowy Sprzedaży, w postaci wiadomości e-mail przesyłanej na adres Klienta.

Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu (faktura bez VAT), który będzie dołączany do Produktu.

  • 5. SPOSOBY PŁATNOŚCI

Sælgeren tilbyder følgende betalingsmetoder:
• płatność za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności (PayPal.com),(Przelewy 24), (Stripe),(Paynow)
- betaling via traditionel bankoverførsel til sælgers bankkonto.
- betaling ved modtagelse af varer, såkaldt kontant ved levering

W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: 32 1140 2004 0000 3302 8191 7433 A.) Dobre Peptydy Sp. z o.o. , Spółdzielcza 13, 32-300 Olkusz, NIP: 6372215326. W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …”.

W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczne serwisy płatności umożliwiają dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.

W przypadku płatności przy odbiorze przesyłka wysyłana jest po weryfikacji poprawności danych adresowych. Klient jest zobowiązany do zapłaty za Zamówienie i odebranie Produktu od dostawcy.

Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 3 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.

W przypadku wyboru płatności opisanych w pkt 1.1 oraz 1.2 niniejszego paragrafu, Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.

  • 6. KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU

Koszty dostawy Produktu są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Produktu.

Czas kompletowania Produktów wynosi od 1 do 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania środków pieniężnych wpłaconych z tytułu Umowy Sprzedaży na rachunku Sprzedawcy albo od momentu przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę w przypadku wyboru zapłaty za pobraniem.

Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane z Polski wyłącznie na terenie Europy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Ceny wysyłki są podane w chwili składania zamówienia.

  • 7. REKLAMACJA PRODUKTU

Krav om garanti.
• Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w §10 Regulaminu, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
• Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] lub pisemnie na adres: Spółdzielcza 13 32-300, Olkusz
• W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
- Til vurdering af fysiske defekter ved produktet skal det leveres til adressen:

KUNDEAFKAST

Kontakt os pr. e-mail - så svarer vi med din adresse og oplysninger om returnering.

  • Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
    • W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
    • Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku.
  • 8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie udostępnionego przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu mają obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres:

Kontakt os via e-mail, så sender vi adressen og returoplysningerne i en svarmail.

Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, ponoszą odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, powinni obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mogliby to zrobić w sklepie stacjonarnym.

Z zastrzeżeniem pkt 6 oraz 8 niniejszego paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, wyraźnie zgodzili się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla nich z żadnymi kosztami. Z zastrzeżeniem pkt 7 niniejszego paragrafu, zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.

Jeżeli Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, wybrali sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu im, poniesionych przez nich dodatkowych kosztów.

Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 10 Regulaminu, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt 1 niniejszego paragrafu, ponoszą jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.

Termin czternastodniowy, w którym Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, mogą odstąpić od umowy, liczy się od dnia, w którym Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, objął Produkt w posiadanie, a w przypadku usługi od dnia zawarcia umowy.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub podmiotowi, o którym mowa w § 10 Regulaminu, w wypadku Umowy Sprzedaży:
• w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
• w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
• w której przedmiotem świadczenia jest usługa, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.

Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.

  • 9. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW (B2B)

W niniejszym paragrafie zawarto postanowienia dotyczące wyłącznie przedsiębiorców nieobjętych ochroną wynikającą z Ustawy o prawach konsumenta, o której mowa w § 10 Regulaminu.

Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym Konsumentem w terminie 14 dni roboczych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego Konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.

Sprzedawca ma prawo ograniczyć w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami udostępnione przez niego sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty części bądź całości ceny sprzedaży bez względu na wybrany przez Klienta sposób płatności oraz fakt zawarcia Umowy Sprzedaży.

Korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu przechodzą na Klienta niebędącego Konsumentem z chwilą
wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od momentu przyjęcia Produktu do przewozu aż do wydania go Klientowi, jak również za opóźnienie w przewozie przesyłki.

W przypadku wysłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient niebędący Konsumentem jest zobowiązany zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.

Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy niebędącemu Konsumentem oświadczenia o wypowiedzeniu.

  • 10. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW NA PRAWACH KONSUMENTÓW (obowiązujące od 1 stycznia 2021 r.)

Przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą (niniejszy paragraf nie dotyczy spółek handlowych) jest objęty ochroną przewidzianą Ustawą o prawach konsumenta, pod warunkiem, że Umowa Sprzedaży, którą zawiera ze Sprzedawcą, nie ma charakteru zawodowego.

Osoba prowadząca działalność gospodarczą, o której mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu jest objęta ochroną wyłącznie w zakresie:
- forbudte kontraktvilkår - såkaldte misbrugsklausuler,
• odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktu, zgodnie z § 7 Regulaminu,
- fortrydelsesret fra en aftale indgået på afstand i overensstemmelse med § 8 i vilkårene og betingelserne.

Przedsiębiorca, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu traci uprawnienia z tytułu ochrony konsumenckiej w przypadku, gdy Umowa Sprzedaży, którą zawarł ze Sprzedawcą posiada charakter zawodowy, który jest weryfikowany na podstawie wpisu tego przedsiębiorcy w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności wskazanych tam kodów Polskiej Klasyfikacji Działalności.

Przedsiębiorcy, o których mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu nie są objęci ochroną instytucjonalną zapewnioną dla Konsumentów przez powiatowych rzeczników praw konsumenta jak również Prezesa UOKiK.

  • 11. RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH

Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
- indgåelse af produktsalgsaftaler,
- opretholdelse af en konto i butikken.

Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.

Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.

  • 12. WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w § 11 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.

Den periode, som kontrakten er indgået for:
• umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.
• umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie zawierana jest na czas nieoznaczony.

Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
- en computer (eller mobil enhed) med internetadgang,
- adgang til e-mail,
- webbrowser,
- aktiver cookies og Javascript i din webbrowser.

Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.

Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.

Det er forbudt for modtageren at levere ulovligt indhold.

  • 13. REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH

Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]

W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.

Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.

  • 14. WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

Opsigelse af den elektroniske serviceaftale:
• Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (prowadzenie Konta).
• Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]
• Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
• Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.

Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.

  • 15. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.semaxpolska.pl korzystają z ochrony prawnoautorskiej i (z zastrzeżeniem § 15 pkt 3 oraz elementów zamieszczanych przez Usługobiorców, wykorzystywanych na zasadzie licencji, przeniesienia majątkowych praw autorskich lub dozwolonego użytku) są własnością Dobre Peptydy Sp. z o.o., ul. Spółdzielcza 13, 32-300 Olkusz, NIP: 6372215326, REGON: 520496524. Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości
www.semaxpolska.pl, uden tjenesteudbyderens samtykke.

Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.semaxpolska.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.

Wszystkie nazwy handlowe, nazwy Produktów, nazwy firm i ich logo użyte na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.semaxpolska.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakamitowarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.semaxpolska.pl użyte są w celach informacyjnych.

  • 16. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Kontrakter, der indgås via shoppen, indgås i overensstemmelse med polsk lov.

W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.

Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.

Retlig bilæggelse af tvister:
• Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w §10 Regulaminu, zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz. U. Nr 43, poz. 296 ze zm.).
• Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) niebędącym jednocześnie Konsumentem, o którym mowa w §9 Regulaminu, zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.

Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej
dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.

Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

REGLER FOR WEBSHOP
WWW.SEMAXPOLSKA.PL

  • 1
    GENERELLE BESTEMMELSER

Butikken www.semaxpolska.pl fungerer på de vilkår og betingelser, der er beskrevet i disse vilkår og betingelser.

Disse vilkår og betingelser fastsætter betingelserne for indgåelse og opsigelse af produktsalgsaftaler og
klageproceduren samt typer og omfang af tjenester, der leveres elektronisk
elektronisk af butikken www.semaxpolska.pl, reglerne for levering af disse tjenester, betingelserne for
indgåelse og opsigelse af kontrakter om levering af elektroniske tjenester.

Hver tjenestemodtager skal, så snart han tager skridt til at bruge tjenesterne
Den elektroniske butik www.semaxpolska.pl er forpligtet til at overholde
bestemmelserne i disse regler.

I spørgsmål, der ikke er omfattet af dette reglement, finder bestemmelserne anvendelse:
- Lov om levering af tjenesteydelser ad elektronisk vej af 18. juli 2002 (Dz. U. Nr.
144, punkt 1204 som ændret),
- Lov om forbrugerrettigheder af 30. maj 2014. (Lovtidende 2014, punkt 827),
- Lov om udenretslig bilæggelse af forbrugertvister af 23
September 2016. (U. 2016 punkt 1823),
- Lov om borgerlig retspleje af 23. april 1964 (lovtidende nr. 16, punkt 93 med ændringer).
og andre relevante bestemmelser i polsk lov.
§2
DEFINITIONER I FORRETNINGSORDENEN

KONTAKTFORMULAR - formularen findes på hjemmesiden
www.semaxpolska.pl for at sende en besked til serviceudbyderen.

TILMELDINGSFORMULAR - formularen findes på hjemmesiden
www.semaxpolska.pl for at oprette en konto.

BESTILLINGSFORMULAR - formularen findes på hjemmesiden
www.semaxpolska.pl for at afgive en ordre.

KUNDEN - en kunde, der har til hensigt at indgå eller har indgået en salgskontrakt med
Leverandør.

FORBRUGER - en fysisk person, der foretager en juridisk transaktion med en erhvervsdrivende
der ikke er direkte relateret til dens kommercielle eller professionelle aktiviteter.

KONTO - et individuelt navn (login) og en adgangskode, en samling af ressourcer i
Tjenesteudbyderens informations- og kommunikationssystem, hvor kundens data er lagret
herunder oplysninger om afgivne ordrer.

PRODUKT - en løsøregenstand, der er tilgængelig i butikken, eller en tjeneste, som er genstand for
Salgsaftale mellem kunden og sælgeren.

REGLER - disse regler for butikken.

SHOP - tjenesteudbyderens onlinebutik, der drives på www.semaxpolska.pl.

SÆLGER, SERVICEUDBYDER - Dobre Peptides Sp. z o.o. udfører aktiviteter
virksomhed, der er registreret i det nationale domstolsregister, der føres af ministeren for
med ansvar for økonomiske anliggender, forretningssted og adresse for
levering: Spółdzielcza 13, 32-300, Olkusz, NIP: 6372215326, REGON:
520496524, elektronisk postadresse (e-mail): [email protected]

SALGSKONTRAKT - kontrakten om salg af et produkt indgået mellem kunden og
Sælger via butikken.

ELEKTRONISK TJENESTE - en tjeneste, der leveres elektronisk af
Tjenesteudbyder til kunden via butikken.

BRUGER - en fysisk person, en juridisk person eller en organisatorisk enhed
en ikke-inkorporeret enhed, der har fået tildelt retsevne ved lov
ved hjælp af en elektronisk tjeneste.

ORDRE - Kundens hensigtserklæring, der udgør et tilbud om at indgå en kontrakt
Salg af produktet hos sælger.

  • 3
    INFORMATION OM PRODUKTER OG BESTILLING AF DEM

Butikken www.semaxpolska.pl sælger detail- og engrosprodukter til
via internettet.

De produkter, der tilbydes i butikken, er nye, fri for fysiske og juridiske defekter og er blevet
lovligt placeret på det polske marked.

Oplysningerne på butikkens hjemmeside udgør ikke et tilbud i den
som defineret ved lov. Ved afgivelse af en ordre afgiver kunden et tilbud om at købe
af et specifikt produkt under de betingelser, der er angivet i dets beskrivelse. 

Anmeldelserne ved siden af produkterne er vores kunders meninger, og vi er ikke ansvarlige for indholdet, informationerne og rådene deri.

Produkter i kategorien "Laboratorieudstyr" er kemiske reagenser, er ikke kosttilskud, lægemidler eller fødevarer, er kun til laboratoriebrug og er ikke beregnet til brug på mennesker.

Eventuelle e-mailforespørgsler om dosering eller brug af et stof vil blive besvaret ud fra generel viden om stoffet. Svaret vil ikke være relateret til noget produkt.

Prisen på et produkt, der vises på butikkens hjemmeside, er angivet i PLN.
Polsk (PLN). Prisen inkluderer ikke leveringsomkostninger.

Den pris på produktet, der vises på butikkens hjemmeside, er bindende på tidspunktet for indsendelse af
Kundens ordre. Denne pris forbliver uændret uanset prisændringer i butikken,
som kan opstå i forbindelse med bestemte produkter efter indsendelse af
Kundeordre.

Bestillinger kan afgives via hjemmesiden ved hjælp af formularen.
Bestil (Shop www.semaxpolska.pl) - 24 timer i døgnet, hele året rundt.

For at afgive en ordre er kunden ikke forpligtet til at registrere en konto i butikken.

Som en forudsætning for at afgive en ordre i shoppen skal kunden være bekendt med
Vilkår og betingelser og accept af deres bestemmelser på tidspunktet for afgivelse af ordren.

Butikken behandler ordrer, der afgives fra mandag til fredag i butikkens åbningstid.
dvs. fra kl. 8.00 til kl. 12.00 på arbejdsdage. Ordrer afgivet på arbejdsdage efter kl. 12:00, kl.
Lørdage, søndage og helligdage vil blive behandlet den næste arbejdsdag.

Produkter på tilbud (udsalg) har et begrænset antal stykker og ordrer på dem
vil blive udført i den rækkefølge, de modtages, indtil sidste lager er opbrugt.
af det pågældende produkt.

  • 4
    INDGÅELSE AF KØBSAFTALEN

For at indgå en salgskontrakt er det nødvendigt, at kunden først indsender en
Bestilling ved hjælp af de midler, der stilles til rådighed af sælgeren i overensstemmelse med § 3, punkt 6 og 8.
Forretningsordenen.

Når ordren er afgivet, skal sælger straks bekræfte modtagelsen af den.

Bekræftelse af accept af ordren som nævnt i punkt 2 i dette afsnit
binder kunden til hans/hendes ordre. Bekræftelse af modtagelse af ordre
Det gøres ved at sende en e-mail.

Bekræftelse af modtagelse af ordren omfatter:
- bekræftelse af alle væsentlige elementer i ordenen,
- Tilbagetrækningsformular,
- disse vilkår og betingelser, herunder instruktioner om fortrydelsesret.

Så snart kunden har modtaget den e-mailmeddelelse, der er nævnt i punkt 4 i denne
afsnit, indgås der en købsaftale mellem kunden og sælgeren.

Bekræftelse af accept af ordren til udførelse finder sted umiddelbart efter modtagelse af
betaling for den indgåede salgsaftale, i form af en e-mail sendt til
Kundens adresse.

Hver salgskontrakt bekræftes af et købsbevis (faktura uden moms),
som vil blive knyttet til produktet.

  • 5
    BETALINGSMETODER

Sælgeren tilbyder følgende betalingsmetoder:
- betaling via elektroniske betalingstjenester
(PayPal.com),(Przelewy 24),(Stripe),(Paynow)
- betaling via traditionel bankoverførsel til sælgers bankkonto.
- betaling ved modtagelse af varer, såkaldt kontant ved levering

I tilfælde af betaling via traditionel bankoverførsel skal betalingen ske til følgende konto
banknummer: 32 1140 2004 0000 3302 8191 7433 A.) Good Peptides Ltd. ,
Spółdzielcza 13, 32-300 Olkusz, NIP: 6372215326. I titlen på overførslen bedes du angive
"Bestillingsnummer ...".

I tilfælde af betaling via elektroniske betalingstjenester skal kunden
foretager betaling, før ordren behandles. Elektroniske tjenester
betalinger tillader betaling med kreditkort eller hurtigt
overførsel fra udvalgte polske banker.

I tilfælde af betaling ved levering afsendes pakken efter verifikation af korrektheden af
adresseoplysninger. Kunden er forpligtet til at betale for ordren og til at afhente den.
Produkt fra leverandør.

Kunden er forpligtet til at betale prisen for salgskontrakten inden for
3 arbejdsdage efter dens afslutning, medmindre andet er angivet i salgsaftalen.

I tilfælde af valg af de betalinger, der er beskrevet i punkt 1.1 og 1.2 i dette afsnit,
Produktet vil først blive afsendt, når det er blevet betalt.

  • 6
    OMKOSTNINGER, TIDSPUNKT OG MÅDE AT LEVERE PRODUKTET PÅ

Produktets leveringsomkostninger bestemmes under bestillingsprocessen og er
afhænger af dit valg af betalingsmetode og leveringsmetode for det købte produkt.

Den tid, det tager at færdiggøre produkterne, er mellem 1 og 2 arbejdsdage fra tidspunktet for
bogføring af midler betalt i henhold til salgsaftalen på kontoen for
Sælger, eller fra det øjeblik Ordren er accepteret til behandling af Sælger på
hvis du vælger at betale pr. efterkrav.

Produkter købt i butikken sendes kun fra Polen inden for Europa til
via kurertjeneste. Forsendelsespriser oplyses på bestillingstidspunktet.

  • 7
    PRODUKTKLAGE

Krav om garanti.
- Grundlaget for og omfanget af sælgers ansvar over for kunden, som er en
Forbrugeren eller den enhed, der henvises til i § 10 i vilkårene og betingelserne for
Garantien, der dækker fysiske og juridiske mangler, er fastsat i Codex Act
Civil af 23. april 1964 (Lovtidende nr. 16, punkt 93 med ændringer).
- Meddelelse om fejl i forbindelse med produktet og meddelelse om den tilsvarende
Anmodningen kan sendes pr. e-mail til
adresse: [email protected] eller skriftligt til: Kooperativ 13
32-300, Olkusz
- Ovenstående skriftlige eller elektroniske besked skal angive, hvordan
de fleste oplysninger og omstændigheder vedrørende emnet for klagen, i
især arten og datoen for uregelmæssigheden og kontaktoplysninger.
De oplysninger, der gives, vil gøre det meget lettere og hurtigere for klagen at blive behandlet af
Leverandør.
- Til vurdering af fysiske defekter ved produktet skal det leveres til adressen:

KUNDEAFKAST

Kontakt os pr. e-mail - så svarer vi med din adresse og oplysninger om returnering.

  • Sælger skal reagere på kundens anmodning straks og senest i
    inden for 14 dage efter, at klagen er indgivet.
    - I tilfælde af en klage fra en kunde, der er en forbruger eller en enhed med en
    nævnt i § 10 i forretningsordenen - manglende behandling af en klage inden for 14 dage
    af dens meddelelse er ensbetydende med dens accept. I betragtning af
    en begrundet klage fra en kunde, der er en forbruger eller en enhed med
    der er nævnt i § 10 i vilkårene og betingelserne, skal sælgeren bære omkostningerne ved afhentning, levering og
    erstatte produktet med et fejlfrit produkt.
    - Svaret på en klage skal gives på papir eller anden holdbar måde.
    Medium.
  • 8
    FORTRYDELSESRET

Med forbehold af punkt 10 i dette afsnit kan en kunde, der også er en
En forbruger eller en enhed, der er nævnt i § 10 i vilkårene og betingelserne, der har indgået en kontrakt
afstand, kan han eller hun trække sig ud af det uden at give en begrundelse ved at indsende en passende
erklæring inden for 14 dage. For at overholde denne frist er det tilstrækkeligt at sende
erklæring om tilbagetrækning stillet til rådighed af butikken.

I tilfælde af tilbagetrækning skal salgsaftalen anses for ikke at være indgået, og
Forbrugeren eller den enhed, der henvises til i § 10 i vilkårene og betingelserne, er forpligtet til at returnere
Produktet til Sælger eller overdrage det til en person, der er autoriseret af Sælger til at
kvittering uden ophold, dog senest 14 dage fra den dag, hvor han trådte tilbage fra kontrakten,
medmindre sælger har tilbudt selv at afhente produktet. For at overholde fristen
Det er tilstrækkeligt at sende produktet tilbage inden deadline.

I tilfælde af fortrydelse af salgskontrakten skal produktet returneres til
adresse:

Kontakt os via e-mail, så sender vi adressen og returoplysningerne i en svarmail.

Forbrugeren eller den enhed, der henvises til i § 10 i vilkårene og betingelserne, er ansvarlig for
for enhver forringelse af produktets værdi som følge af dets anvendelse på en måde
ud over det, der er nødvendigt for at fastslå arten, egenskaberne og funktionen af
Produkt. For at fastslå produkternes art, egenskaber og funktion skal forbrugeren
eller den enhed, der henvises til i § 10 i Vilkår og betingelser, skal håndtere produkterne og
kun tjekke dem på samme måde, som de kunne i en papirhandel.

Med forbehold af punkt 6 og 8 i dette afsnit skal sælger refundere værdien af
Produkt plus leveringsomkostninger ved brug af samme betalingsmetode,
som forbrugeren har brugt, medmindre forbrugeren eller den enhed, der er nævnt i § 10
Forordninger, har de udtrykkeligt accepteret en anden metode til returnering, der ikke involverer dem
ingen omkostninger. Med forbehold af punkt 7 i dette stykke refunderes følgende
uden forsinkelse og senest inden for 14 dage efter, at sælger har modtaget
erklæring om tilbagetrækning fra salgsaftalen.

Hvis forbrugeren eller den enhed, der er nævnt i § 10 i vilkårene og betingelserne, har valgt metoden til
levering af produktet på anden måde end den billigste almindelige leveringsmetode, der tilbydes af butikken,
Sælgeren er ikke forpligtet til at godtgøre dem for eventuelle yderligere omkostninger, de pådrager sig.
omkostninger.

Hvis sælger ikke har tilbudt at afhente produktet hos forbrugeren selv eller
af den enhed, der er omhandlet i § 10 i forretningsordenen, kan tilbageholde tilbagebetaling af betalingen
modtaget fra forbrugeren, indtil han eller hun modtager varen tilbage eller leverer den
af forbrugeren eller den enhed, der er nævnt i § 10 i vilkårene og betingelserne, bevis for dets
henvisning, alt efter hvilken begivenhed der indtræffer først.

Forbruger eller enhed, der henvises til i § 10 i vilkårene og betingelserne, trækker sig fra aftalen
Sælgerne skal i overensstemmelse med punkt 1 i dette afsnit kun bære omkostningerne ved returnering af
Produkt til sælger.

Den fjorten dages periode, inden for hvilken forbrugeren eller den enhed, der er nævnt i § 10
Forordninger, kan træde tilbage fra kontrakten, beregnes fra den dag, hvor forbrugeren eller
den enhed, der henvises til i § 10 i Vilkår og betingelser, har taget produktet i besiddelse, og i tilfælde af
tjenester fra datoen for indgåelse af kontrakten.

Fortrydelsesretten fra en fjernsalgsaftale gælder ikke for forbrugeren eller for
til den enhed, der er nævnt i § 10 i vilkårene og betingelserne i tilfælde af en salgskontrakt:
- hvor genstanden for præstationen er en genstand, der leveres i en forseglet
emballage, som, når den er åbnet, ikke kan returneres på grund af
sundhedsbeskyttelse eller af hygiejniske årsager, hvis emballagen er blevet
åbnet efter levering,
- hvor genstanden for ydelsen består af genstande, som efter levering på grund af
I kraft af deres natur bliver de uadskillelige fra andre ting,
- hvis genstanden for leveringen er en tjenesteydelse, hvis sælgeren har udført den fuldt ud
service med udtrykkeligt samtykke fra forbrugeren, som blev informeret før
påbegyndelsen af udførelsen, der efter Sælgers udførelse
mister sin fortrydelsesret.

Fortrydelsesretten fra salgsaftalen gælder for både sælger og køber.
Til kunden i tilfælde af den anden kontraktparts manglende opfyldelse af sin forpligtelse
inden for en stram deadline.

  • 9
    FORRETNINGSBESTEMMELSER (B2B)

Denne paragraf indeholder bestemmelser, der kun gælder for iværksættere
ikke er omfattet af beskyttelsen i forbrugerrettighedsloven som nævnt i § 10
Forretningsordenen.

Sælger har ret til at træde tilbage fra den salgskontrakt, der er indgået med kunden.
ikke-forbrugeren inden for 14 arbejdsdage efter dens indgåelse. Tilbagetrækning
En tilbagetrækning fra salgsaftalen i dette tilfælde kan finde sted uden at angive en grund og skal ikke give anledning til nogen
fra den ikke-forbrugende kundes side, kan der ikke rejses krav mod
Leverandører.

Sælger har ret til at begrænse i forhold til kunder, der ikke er forbrugere
de betalingsmidler, han stiller til rådighed, herunder ved at kræve, at han foretager
forudbetaling af en del af eller hele salgsprisen uanset kundens valg
betalingsmåden og det faktum, at der er indgået en salgskontrakt.

Fordele og byrder forbundet med produktet og faren for utilsigtet tab
eller skade på produktet overgår til kunden, som ikke er en forbruger, når den
Sælgers frigivelse af produktet til transportøren. Sælgeren skal i et sådant tilfælde ikke
er ansvarlig for tab, forringelse eller beskadigelse af produktet som følge af
fra det tidspunkt, hvor produktet accepteres til transport, til levering til kunden, samt for
forsinkelse i transporten af forsendelsen.

Hvis produktet sendes til kunden med en transportør, skal kunden
der ikke er forbruger, er forpligtet til at undersøge forsendelsen på det tidspunkt og på den måde
accepteret for forsendelser af denne art. Hvis det konstateres, at der under transporten har været
tab eller skade på produktet, er han forpligtet til at udføre alle handlinger
der er nødvendige for at fastslå transportørens ansvar.

Tjenesteudbyderen kan opsige kontrakten om levering af elektroniske tjenester med
med øjeblikkelig virkning og uden begrundelse ved at sende en besked til tjenestemodtageren.
opsigelse af ikke-forbruger.

  • 10
    BESTEMMELSER VEDRØRENDE ERHVERVSDRIVENDE OM FORBRUGERNES RETTIGHEDER
    (gældende fra 1. januar 2021)

En enkeltmandsvirksomhed (dette afsnit
ikke gælder for kommercielle virksomheder) er omfattet af beskyttelsen i loven om rettigheder for
forbruger, forudsat at den salgsaftale, han indgår med sælgeren, ikke
er af professionel karakter.

Den forretningsperson, der henvises til i punkt 1 i denne
afsnit er kun dækket i det omfang:
- forbudte kontraktvilkår - såkaldte misbrugsklausuler,
- ansvar under garantien for fysiske og juridiske defekter i produktet i overensstemmelse med
§ 7 i forretningsordenen,
- fortrydelsesret fra en aftale indgået på afstand i overensstemmelse med § 8 i vilkårene og betingelserne.

Den iværksætter, der er omhandlet i punkt 1 i dette stykke, mister sin ret til
forbrugerbeskyttelse i tilfælde af, at en salgsaftale, han har indgået med en
Sælgeren har en professionel karakter, som er verificeret på grundlag af indtastningen af
af denne iværksætter i det centrale register og oplysninger om forretningsaktiviteter
Republikken Polen, navnlig de koder i den polske klassifikation, der er angivet deri
Aktiviteter.

De iværksættere, der er nævnt i punkt 1 i dette afsnit, er ikke omfattet af beskyttelsen af
Institutionelle tilbud til forbrugere fra distriktsombudsmænd
forbruger samt formanden for UOKiK.

  • 11
    TYPE OG OMFANG AF ELEKTRONISKE TJENESTER

Tjenesteudbyderen gør det muligt via butikken at bruge elektroniske tjenester
som for eksempel:
- indgåelse af produktsalgsaftaler,
- opretholdelse af en konto i butikken.

Levering af elektroniske tjenester til kunder i butikken finder sted på
betingelser specificeret i reglerne.

Tjenesteudbyderen har ret til at lægge indhold ud på butikkens hjemmeside.
reklame. Sådant indhold er en integreret del af shoppen og det indhold, der præsenteres deri.
materialer.

  • 12
    VILKÅR OG BETINGELSER FOR LEVERING OG INDGÅELSE AF SERVICEKONTRAKTER
    ELEKTRONISK

Levering af elektroniske tjenester som defineret i § 11.1 i forordningerne af
Tjenesteudbyderen er gratis.

Den periode, som kontrakten er indgået for:
- en aftale om levering af en elektronisk tjeneste, der består i at muliggøre indsendelse af en
En ordre fra shoppen indgås for en bestemt periode og ophører ved
når ordren afgives, eller når kunden ophører med at afgive ordren.
- aftale om levering af elektroniske tjenester, der består i at opretholde en konto i
Butikken er indgået på ubestemt tid.

Tekniske krav, der er nødvendige for at arbejde med ICT-systemet,
der anvendes af tjenesteudbyderen:
- en computer (eller mobil enhed) med internetadgang,
- adgang til e-mail,
- webbrowser,
- aktiver cookies og Javascript i din webbrowser.

Kunden er forpligtet til at bruge shoppen på en lovlig og
moral med henblik på at respektere personlige rettigheder og ejendomsret
intellektuelle tredjeparter.

Kunden er forpligtet til at indtaste data i overensstemmelse med tilstanden i
Faktisk.

Det er forbudt for modtageren at levere ulovligt indhold.

  • 13
    KLAGER VEDRØRENDE LEVERING AF ELEKTRONISKE TJENESTER

Klager i forbindelse med levering af elektroniske tjenester via butikken
Kunden kan sende en e-mail til
Adresse: [email protected]

I ovenstående e-mail skal du give så mange oplysninger og omstændigheder som muligt
vedrørende emnet for klagen, især arten og datoen for forekomsten
uregelmæssigheder og kontaktoplysninger. Oplysningerne vil i høj grad lette og
fremskynde tjenesteudbyderens behandling af klagen.

Tjenesteudbyderens behandling af klager skal ske øjeblikkeligt, senest i
inden for 14 dage efter meddelelsen.

Tjenesteudbyderens svar på en klage sendes til følgende e-mailadresse
kunden som specificeret i reklamationsmeddelelsen eller som på anden måde specificeret af kunden
måde.

  • 14
    BETINGELSER FOR OPSIGELSE AF E-TJENESTEKONTRAKTER

Opsigelse af den elektroniske serviceaftale:
- En kontrakt om levering af en elektronisk tjeneste kan opsiges af
af kontinuerlig og ubegrænset karakter (vedligeholdelse af kontoen).
- Kunden kan opsige kontrakten med øjeblikkelig virkning og uden
med angivelse af årsagerne ved at sende den relevante erklæring til
via e-mail til: [email protected]
- Tjenesteudbyderen kan opsige kontrakten om levering af elektroniske tjenester ved at
af kontinuerlig og ubestemt karakter i tilfælde af, at kunden misligholder aftalen.
Forordninger, især hvis det leverer indhold af ulovlig karakter efter
mislykket forudgående varsel om at ophøre med og afstå fra
fastsættelse af en passende tidsfrist. Kontrakten udløber i så fald efter
udløbet af 7 dage fra datoen for hensigtserklæringen om at bringe den til ophør (perioden for
opsigelse).
- Opsigelse fører til ophør af det juridiske forhold med virkning fra
Fremtiden.

Tjenesteudbyderen og kunden kan opsige kontrakten om levering af elektroniske tjenester.
til enhver tid efter aftale mellem parterne.

  • 15
    INTELLEKTUEL EJENDOM

Alt indhold på hjemmesiden på
www.semaxpolska.pl nyder ophavsretlig beskyttelse og (med forbehold af § 15, stk. 3)
og elementer uploadet af modtagere, som bruges på en
licensering, overførsel af ophavsret eller tilladt brug) er
ejet af Dobre Peptides Sp. z o.o., ul. Spółdzielcza 13, 32-300 Olkusz, NIP:
6372215326, REGON: 520496524. Kunden er fuldt ud ansvarlig for
skader forårsaget af tjenesteudbyderen som følge af brugen af indhold
www.semaxpolska.pl, uden tjenesteudbyderens samtykke.

Enhver brug af nogen uden udtrykkelig skriftlig tilladelse fra
Tjenesteudbyder ethvert af de elementer, der udgør indholdet og
af hjemmesiden www.semaxpolska.pl udgør en krænkelse af ophavsretten til
Tjenesteudbyder og vil resultere i civilretligt og strafferetligt ansvar.

Alle handelsnavne, produktnavne, firmanavne og deres logoer, der bruges på hjemmesiden
Shop's hjemmeside på www.semaxpolska.pl tilhører deres respektive ejere og er
bruges kun til identifikationsformål. De kan være registrerede mærker
merchandise. Alle materialer, beskrivelser og billeder, der præsenteres på hjemmesiden
Butikken på www.semaxpolska.pl bruges til informationsformål.

  • 16
    ENDELIGE BESTEMMELSER

Kontrakter, der indgås via shoppen, indgås i overensstemmelse med polsk lov.

Hvis nogen del af disse vilkår og betingelser ikke er i overensstemmelse med gældende lov, er
I stedet for den anfægtede bestemmelse i forretningsordenen finder de relevante bestemmelser anvendelse
Polsk lov.

Eventuelle tvister, der opstår som følge af salgskontrakter mellem butikken og forbrugerne, skal være
løses i første omgang ved forhandling med henblik på en mindelig løsning.
afslutningen af tvisten under hensyntagen til loven om udenretslig bilæggelse af tvister
forbrugere. Men hvis dette ikke ville være muligt eller ville være utilfredsstillende
for en af parterne, vil tvister blive afgjort af den kompetente almindelige domstol,
i overensstemmelse med punkt 4 i dette afsnit.

Retlig bilæggelse af tvister:
- Potentielle tvister, der opstår mellem tjenesteudbyderen og kunden (kunden)
der også er en forbruger eller en enhed, der er nævnt i § 10
Procesreglementet, skal indbringes for de kompetente domstole i overensstemmelse med bestemmelserne i Code of
Civil retssag af 17. november 1964 (Dz. U. Nr. 43, punkt 296 med
som ændret).
- Potentielle tvister, der opstår mellem tjenesteudbyderen og kunden (kunden)
der ikke samtidig er en forbruger som nævnt i § 9 i vilkårene og betingelserne,
skal indgives til den domstol, der har jurisdiktion over tjenesteudbyderens registrerede kontor.

En kunde, der er forbruger, har også ret til at gøre brug af udenretslige aftaler.
måder at bilægge tvister på, især ved at indsende, efter afslutningen af
af klageproceduren en anmodning om mægling eller en anmodning om behandling af
sag ved en voldgiftsret (ansøgningen kan downloades på
http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Liste over permanente voldgiftsdomstole
Forbrugerråd, der arbejder ved provinsielle handelsinspektorater
er tilgængelig på: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
Forbrugeren kan også gøre brug af den gratis assistance fra distriktet (kommunen)
en forbrugerombudsmand eller en social organisation, hvis lovbestemte opgaver omfatter
Forbrugerbeskyttelse. Udenretslig klageadgang i slutningen af
Klageproceduren er gratis.

For at løse en tvist i mindelighed kan forbrugeren især indgive en klage
via den online ODR-platform (Online Dispute Resolution), der er tilgængelig
på: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

0
    Din indkøbskurv