Normativa
NORMATIVA SOBRE TIENDAS VIRTUALES
WWW.SEMAXPOLSKA.PL
- 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
La tienda www.semaxpolska.pl funciona con arreglo a las condiciones establecidas en las presentes Condiciones.
Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep www.semaxpolska.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu www.semaxpolska.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
En lo no previsto en el presente Reglamento, se aplicarán las disposiciones:
• Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
- La Ley de derechos de los consumidores de 30 de mayo de 2014. (Diario Oficial de Leyes de 2014, punto 827),
• Ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r. (U. 2016 poz. 1823),
• Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
§2. DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE
FORMULARZ KONTAKTOWY – formularz dostępny na stronie internetowej www.semaxpolska.pl umożliwiający wysłanie wiadomości do Usługodawcy.
FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny na stronie internetowej www.semaxpolska.pl umożliwiający utworzenie Konta.
FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.semaxpolska.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
KONTO – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje o złożonych Zamówieniach.
PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma albo usługa, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
REGLAMENTO - el reglamento de la Tienda.
TIENDA - la tienda en línea del Proveedor de Servicios que opera en www.semaxpolska.pl.
SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – Dobre Peptydy Sp. z o.o. wykonujący działalność gospodarczą wpisaną do Krajowego Rejestru sądowego prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: Spółdzielcza 13, 32-300, Olkusz, NIP: 6372215326, REGON: 520496524, adres poczty elektronicznej (e-mail): [email protected]
UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu.
USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
- 3. INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA
Sklep www.semaxpolska.pl prowadzi sprzedaż detaliczną oraz hurtową Produktów za pośrednictwem sieci Internet.
Produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
Las reseñas junto a los productos son opiniones de nuestros clientes, no nos hacemos responsables del contenido, la información y los consejos que contienen.
Los productos de la categoría "Material de laboratorio" son reactivos químicos, no son suplementos, medicamentos ni alimentos, son de uso exclusivo en laboratorio y no están destinados a ser utilizados en seres humanos.
Cualquier consulta por correo electrónico sobre la dosis o el modo de empleo de una sustancia se responderá basándose en el conocimiento general de la misma. La respuesta no estará relacionada con ningún producto.
Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN). Cena nie zawiera kosztów dostawy.
Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep www.semaxpolska.pl) – 24 godziny na dobę przez cały rok.
Para realizar un Pedido, el Cliente no está obligado a registrar una Cuenta en la Tienda.
Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
Sklep realizuje Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Sklepu tj. od 8:00 do 12:00 w dni robocze. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 12:00, w soboty, niedziele oraz święta, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
Produkty w promocji (wyprzedaży) posiadają limitowaną liczbę sztuk i Zamówienia na nie będą realizowane według kolejności ich wpływania aż do wyczerpania się zapasów danego Produktu.
- 4. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionymi przez Sprzedawcę sposobami, zgodnie z § 3 pkt 6 oraz 8 Regulaminu.
Una vez realizado el Pedido, el Vendedor acusará inmediatamente recibo del mismo.
Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
El acuse de recibo del Pedido incluye:
- confirmación de todos los elementos esenciales de la Orden,
- formulario de desistimiento,
- las presentes Condiciones Generales, incluidas las instrucciones sobre el derecho de desistimiento.
Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji następuje niezwłocznie po otrzymaniu zapłaty z tytułu zawartej Umowy Sprzedaży, w postaci wiadomości e-mail przesyłanej na adres Klienta.
Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu (faktura bez VAT), który będzie dołączany do Produktu.
- 5. SPOSOBY PŁATNOŚCI
El vendedor ofrece las siguientes formas de pago:
• płatność za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności (PayPal.com),(Przelewy 24), (Stripe),(Paynow)
- pago mediante transferencia bancaria tradicional a la cuenta bancaria del Vendedor.
- pago a la recepción de la mercancía, denominado pago contra reembolso
W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: 32 1140 2004 0000 3302 8191 7433 A.) Dobre Peptydy Sp. z o.o. , Spółdzielcza 13, 32-300 Olkusz, NIP: 6372215326. W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …”.
W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczne serwisy płatności umożliwiają dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.
W przypadku płatności przy odbiorze przesyłka wysyłana jest po weryfikacji poprawności danych adresowych. Klient jest zobowiązany do zapłaty za Zamówienie i odebranie Produktu od dostawcy.
Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 3 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
W przypadku wyboru płatności opisanych w pkt 1.1 oraz 1.2 niniejszego paragrafu, Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.
- 6. KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU
Koszty dostawy Produktu są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Produktu.
Czas kompletowania Produktów wynosi od 1 do 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania środków pieniężnych wpłaconych z tytułu Umowy Sprzedaży na rachunku Sprzedawcy albo od momentu przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę w przypadku wyboru zapłaty za pobraniem.
Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane z Polski wyłącznie na terenie Europy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Ceny wysyłki są podane w chwili składania zamówienia.
- 7. REKLAMACJA PRODUKTU
Reclamación de garantía.
• Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w §10 Regulaminu, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
• Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] lub pisemnie na adres: Spółdzielcza 13 32-300, Olkusz
• W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
- Para la evaluación de los defectos físicos del Producto, éste debe entregarse en la dirección:
DEVOLUCIONES DE CLIENTES
Póngase en contacto con nosotros por correo electrónico: le responderemos con su dirección y los datos de devolución.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
• W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
• Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku. - 8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie udostępnionego przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu mają obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres:
Póngase en contacto con nosotros por correo electrónico, le facilitaremos la dirección y los datos de devolución en un mensaje de respuesta.
Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, ponoszą odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, powinni obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mogliby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
Z zastrzeżeniem pkt 6 oraz 8 niniejszego paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, wyraźnie zgodzili się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla nich z żadnymi kosztami. Z zastrzeżeniem pkt 7 niniejszego paragrafu, zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
Jeżeli Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, wybrali sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu im, poniesionych przez nich dodatkowych kosztów.
Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 10 Regulaminu, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt 1 niniejszego paragrafu, ponoszą jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
Termin czternastodniowy, w którym Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, mogą odstąpić od umowy, liczy się od dnia, w którym Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, objął Produkt w posiadanie, a w przypadku usługi od dnia zawarcia umowy.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub podmiotowi, o którym mowa w § 10 Regulaminu, w wypadku Umowy Sprzedaży:
• w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
• w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
• w której przedmiotem świadczenia jest usługa, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
- 9. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW (B2B)
W niniejszym paragrafie zawarto postanowienia dotyczące wyłącznie przedsiębiorców nieobjętych ochroną wynikającą z Ustawy o prawach konsumenta, o której mowa w § 10 Regulaminu.
Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym Konsumentem w terminie 14 dni roboczych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego Konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
Sprzedawca ma prawo ograniczyć w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami udostępnione przez niego sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty części bądź całości ceny sprzedaży bez względu na wybrany przez Klienta sposób płatności oraz fakt zawarcia Umowy Sprzedaży.
Korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu przechodzą na Klienta niebędącego Konsumentem z chwilą
wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od momentu przyjęcia Produktu do przewozu aż do wydania go Klientowi, jak również za opóźnienie w przewozie przesyłki.
W przypadku wysłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient niebędący Konsumentem jest zobowiązany zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy niebędącemu Konsumentem oświadczenia o wypowiedzeniu.
- 10. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW NA PRAWACH KONSUMENTÓW (obowiązujące od 1 stycznia 2021 r.)
Przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą (niniejszy paragraf nie dotyczy spółek handlowych) jest objęty ochroną przewidzianą Ustawą o prawach konsumenta, pod warunkiem, że Umowa Sprzedaży, którą zawiera ze Sprzedawcą, nie ma charakteru zawodowego.
Osoba prowadząca działalność gospodarczą, o której mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu jest objęta ochroną wyłącznie w zakresie:
- cláusulas contractuales prohibidas: las llamadas cláusulas abusivas,
• odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktu, zgodnie z § 7 Regulaminu,
- derecho de desistimiento de un contrato celebrado a distancia de conformidad con el artículo 8 de las Condiciones Generales.
Przedsiębiorca, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu traci uprawnienia z tytułu ochrony konsumenckiej w przypadku, gdy Umowa Sprzedaży, którą zawarł ze Sprzedawcą posiada charakter zawodowy, który jest weryfikowany na podstawie wpisu tego przedsiębiorcy w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności wskazanych tam kodów Polskiej Klasyfikacji Działalności.
Przedsiębiorcy, o których mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu nie są objęci ochroną instytucjonalną zapewnioną dla Konsumentów przez powiatowych rzeczników praw konsumenta jak również Prezesa UOKiK.
- 11. RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
- celebrar acuerdos de venta de productos,
- mantener una cuenta en la tienda.
Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.
- 12. WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w § 11 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
El periodo por el que se celebra el contrato:
• umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.
• umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie zawierana jest na czas nieoznaczony.
Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
- un ordenador (o dispositivo móvil) con acceso a Internet,
- acceso al correo electrónico,
- navegador web,
- active las cookies y Javascript en su navegador.
Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
Se prohíbe al destinatario proporcionar contenidos ilícitos.
- 13. REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]
W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
- 14. WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Rescisión del Acuerdo de Servicios Electrónicos:
• Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (prowadzenie Konta).
• Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]
• Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
• Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
- 15. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.semaxpolska.pl korzystają z ochrony prawnoautorskiej i (z zastrzeżeniem § 15 pkt 3 oraz elementów zamieszczanych przez Usługobiorców, wykorzystywanych na zasadzie licencji, przeniesienia majątkowych praw autorskich lub dozwolonego użytku) są własnością Dobre Peptydy Sp. z o.o., ul. Spółdzielcza 13, 32-300 Olkusz, NIP: 6372215326, REGON: 520496524. Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości
www.semaxpolska.pl, sin el consentimiento del Proveedor de Servicios.
Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.semaxpolska.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
Wszystkie nazwy handlowe, nazwy Produktów, nazwy firm i ich logo użyte na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.semaxpolska.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakamitowarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.semaxpolska.pl użyte są w celach informacyjnych.
- 16. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Los contratos celebrados a través de la Tienda se celebran de conformidad con la legislación polaca.
W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
Resolución judicial de litigios:
• Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w §10 Regulaminu, zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz. U. Nr 43, poz. 296 ze zm.).
• Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) niebędącym jednocześnie Konsumentem, o którym mowa w §9 Regulaminu, zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej
dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
NORMATIVA SOBRE TIENDAS VIRTUALES
WWW.SEMAXPOLSKA.PL
- 1
DISPOSICIONES GENERALES
La tienda www.semaxpolska.pl funciona con arreglo a las condiciones establecidas en las presentes Condiciones.
Las presentes Condiciones Generales establecen las condiciones para la celebración y rescisión de los Acuerdos de Venta de Productos y
el procedimiento de reclamación, así como los tipos y el alcance de los servicios prestados por vía electrónica
electrónicamente por la tienda www.semaxpolska.pl, las normas de prestación de estos servicios, las condiciones de
la celebración y rescisión de contratos de prestación de servicios electrónicos.
Cada Destinatario de los Servicios, tan pronto como tome medidas para utilizar los Servicios
La tienda electrónica www.semaxpolska.pl está obligada a respetar
las disposiciones del presente Reglamento.
En lo no previsto en el presente Reglamento, se aplicarán las disposiciones:
- Ley de prestación de servicios por vía electrónica de 18 de julio de 2002 (Dz. U. No.
144, punto 1204 modificado),
- La Ley de derechos de los consumidores de 30 de mayo de 2014. (Diario Oficial de Leyes de 2014, punto 827),
- Ley de resolución extrajudicial de litigios en materia de consumo de 23
Septiembre de 2016. (U. 2016 punto 1823),
- Ley del Código Civil de 23 de abril de 1964 (Diario de Leyes nº 16, punto 93 modificado).
y otras disposiciones pertinentes de la legislación polaca.
§2
DEFINICIONES CONTENIDAS EN EL REGLAMENTO INTERNO
FORMULARIO DE CONTACTO - formulario disponible en el sitio web
www.semaxpolska.pl para enviar un mensaje al Proveedor de Servicios.
FORMULARIO DE INSCRIPCIÓN - formulario disponible en el sitio web
www.semaxpolska.pl para crear una cuenta.
FORMULARIO DE PEDIDO - formulario disponible en el sitio web
www.semaxpolska.pl para hacer un pedido.
CLIENTE - un Cliente que pretende celebrar o ha celebrado un Contrato de Venta con
Vendedor.
CONSUMIDOR: persona física que realiza una transacción legal con un comerciante.
que no estén directamente relacionadas con sus actividades comerciales o profesionales.
CUENTA - un nombre individual (login) y una contraseña, una colección de recursos en la
el sistema de información y comunicación del Proveedor de Servicios en el que se almacenan los datos del Cliente
incluida la información sobre los pedidos realizados.
PRODUCTO - un bien mueble disponible en la Tienda o un servicio, que es objeto de
Acuerdo de venta entre el Cliente y el Vendedor.
REGLAMENTO - el reglamento de la Tienda.
TIENDA - la tienda en línea del Proveedor de Servicios que opera en www.semaxpolska.pl.
VENDEDOR, PRESTADOR DE SERVICIOS - Dobre Peptides Sp. z o.o. que realiza las siguientes actividades
negocio inscrito en el Registro Nacional de Tribunales que lleva el Ministro de
competente en materia de asuntos económicos, el centro de actividad y la dirección para
entrega: Spółdzielcza 13, 32-300, Olkusz, NIP: 6372215326, REGON:
520496524, dirección de correo electrónico (e-mail): [email protected]
CONTRATO DE VENTA - Contrato de venta de un Producto celebrado entre el Cliente y
Vendedor a través de la Tienda.
SERVICIO ELECTRÓNICO - un servicio prestado electrónicamente por el
Proveedor de Servicios al Cliente a través de la Tienda.
USUARIO - una persona física, una persona jurídica o una unidad organizativa
una entidad no constituida a la que la ley ha otorgado capacidad jurídica
utilizando un Servicio Electrónico.
PEDIDO - Declaración de intenciones del Cliente que constituye una oferta para celebrar un Contrato.
Venta del Producto con el Vendedor.
- 3
INFORMACIÓN SOBRE LOS PRODUCTOS Y SU PEDIDO
La tienda www.semaxpolska.pl vende al por menor y al por mayor Productos para
a través de Internet.
Los productos ofrecidos en la Tienda son nuevos, están libres de defectos físicos y legales y han sido
legalmente en el mercado polaco.
La información contenida en el sitio web de la tienda no constituye una oferta en la
tal y como se define en la ley. Al realizar un Pedido, el Cliente hace una oferta de compra de
de un Producto específico en las condiciones establecidas en su descripción.
Las reseñas junto a los productos son opiniones de nuestros clientes, no nos hacemos responsables del contenido, la información y los consejos que contienen.
Los productos de la categoría "Material de laboratorio" son reactivos químicos, no son suplementos, medicamentos ni alimentos, son de uso exclusivo en laboratorio y no están destinados a ser utilizados en seres humanos.
Cualquier consulta por correo electrónico sobre la dosis o el modo de empleo de una sustancia se responderá basándose en el conocimiento general de la misma. La respuesta no estará relacionada con ningún producto.
El precio de un Producto mostrado en el sitio web de la Tienda se indica en PLN.
Polaco (PLN). El precio no incluye los gastos de envío.
El precio del Producto que aparece en el sitio web de la Tienda es vinculante en el momento de la presentación por parte del
Pedido del Cliente. Este precio permanecerá invariable independientemente de los cambios de precio en la Tienda,
que puedan surgir con respecto a Productos concretos tras la presentación por el
Pedido del cliente.
Los pedidos pueden realizarse a través del sitio web mediante el formulario.
Pedidos (Tienda www.semaxpolska.pl) - 24 horas al día, todo el año.
Para realizar un Pedido, el Cliente no está obligado a registrar una Cuenta en la Tienda.
Como requisito previo para realizar un Pedido en la Tienda, el Cliente debe conocer
Condiciones Generales y aceptación de sus disposiciones en el momento de realizar el Pedido.
La tienda tramita los pedidos realizados de lunes a viernes durante el horario de apertura de la tienda.
es decir, de 8:00 a 12:00 horas en días laborables. Los pedidos realizados en días laborables después de las 12:00, a las
Los sábados, domingos y festivos, se tramitarán el siguiente día laborable.
Los productos en promoción (venta) tienen un número limitado de piezas y pedidos para ellos
se efectuarán por orden de recepción hasta fin de existencias.
del Producto en cuestión.
- 4
CELEBRACIÓN DEL CONTRATO DE VENTA
Para concluir un contrato de venta, es necesario que el Cliente presente en primer lugar un
Pedido por los medios puestos a disposición por el Vendedor de conformidad con el § 3 puntos 6 y 8.
Reglamento interno.
Una vez realizado el Pedido, el Vendedor acusará inmediatamente recibo del mismo.
Confirmación de la aceptación del Pedido a que se refiere el punto 2 del presente apartado
vincula al Cliente con su Pedido. Confirmación de recepción del Pedido
Esto se hace enviando un correo electrónico.
El acuse de recibo del Pedido incluye:
- confirmación de todos los elementos esenciales de la Orden,
- formulario de desistimiento,
- las presentes Condiciones Generales, incluidas las instrucciones sobre el derecho de desistimiento.
Tan pronto como el Cliente haya recibido el mensaje de correo electrónico mencionado en el punto 4 del presente
párrafo, se celebra un Contrato de Venta entre el Cliente y el Vendedor.
La confirmación de la aceptación de la Orden de ejecución tiene lugar inmediatamente después de la recepción del
pago del Contrato de Venta celebrado, en forma de correo electrónico enviado a
Dirección del cliente.
Cada Contrato de Venta se confirmará mediante una prueba de compra (factura sin IVA),
que se adjuntará al Producto.
- 5
FORMAS DE PAGO
El vendedor ofrece las siguientes formas de pago:
- pago mediante servicios de pago electrónico
(PayPal.com),(Przelewy 24),(Stripe),(Paynow)
- pago mediante transferencia bancaria tradicional a la cuenta bancaria del Vendedor.
- pago a la recepción de la mercancía, denominado pago contra reembolso
En caso de pago por transferencia bancaria tradicional, el pago deberá efectuarse a la cuenta siguiente
número bancario: 32 1140 2004 0000 3302 8191 7433 A.) Good Peptides Ltd. ,
Spółdzielcza 13, 32-300 Olkusz, NIP: 6372215326. En el título de la transferencia, escriba
"Orden nº ...".
En caso de pago mediante servicios de pago electrónico, el cliente
realiza el pago antes de que se tramite el Pedido. Servicios electrónicos
pagos permiten el pago con tarjeta de crédito o rápido
transferencia desde bancos polacos seleccionados.
En caso de pago contra reembolso, el paquete se expedirá una vez comprobada la exactitud del
datos de la dirección. El Cliente está obligado a pagar el Pedido y a recoger el
Producto del proveedor.
El Cliente está obligado a pagar el precio del Contrato de Venta en el plazo de
3 días laborables después de su conclusión, salvo que se especifique otra cosa en el Contrato de Venta.
En caso de optar por los pagos descritos en los puntos 1.1 y 1.2 del presente apartado,
El producto sólo se enviará una vez que se haya pagado.
- 6
COSTE, CALENDARIO Y MEDIOS DE ENTREGA DEL PRODUCTO
Los costes de entrega del Producto se determinan durante el proceso de Pedido y son los siguientes
depende de su elección del método de pago y del método de entrega del Producto adquirido.
El plazo de entrega de los Productos es de 1 a 2 días laborables a partir del momento de la
la contabilización de los fondos abonados en virtud del contrato de venta en la cuenta del
Vendedor, o desde el momento en que el Pedido es aceptado para su tramitación por el Vendedor en el
si elige pagar contra reembolso.
Los productos adquiridos en la Tienda se envían desde Polonia únicamente dentro de Europa para
por servicio de mensajería. Los precios de envío se indican en el momento de realizar el pedido.
- 7
RECLAMACIÓN SOBRE EL PRODUCTO
Reclamación de garantía.
- El fundamento y el alcance de la responsabilidad del Vendedor frente al Cliente que sea un
El consumidor o la entidad a que se refiere el artículo 10 de las Condiciones Generales de Contratación de
La garantía que cubre los defectos físicos y jurídicos se establece en la Ley del Codex
Civil de 23 de abril de 1964 (Diario Oficial nº 16, punto 93 modificado).
- Notificación de defectos relativos al Producto y notificación de los correspondientes
La solicitud puede enviarse por correo electrónico a
dirección: [email protected] o por escrito a Cooperativa 13
32-300, Olkusz
- El mensaje escrito o electrónico anterior debe indicar cómo
la mayor parte de la información y circunstancias relativas al objeto de la denuncia, en
en particular, la naturaleza y la fecha de la irregularidad y los datos de contacto.
La información facilitada hará mucho más fácil y rápida la tramitación de la denuncia por parte del
Vendedor.
- Para la evaluación de los defectos físicos del Producto, éste debe entregarse en la dirección:
DEVOLUCIONES DE CLIENTES
Póngase en contacto con nosotros por correo electrónico: le responderemos con su dirección y los datos de devolución.
- El Vendedor responderá a la solicitud del Cliente inmediatamente, a más tardar en
en un plazo de 14 días a partir de la presentación de la queja.
- En caso de reclamación de un Cliente que sea un Consumidor o una entidad con un
a que se refiere el artículo 10 del Reglamento de Procedimiento - no tramitación de una denuncia en un plazo de 14 días
de su notificación equivale a su aceptación. Teniendo en cuenta
una reclamación motivada de un cliente que sea un Consumidor o una entidad con
a que se refiere el § 10 de las Condiciones Generales, el Vendedor correrá con los gastos de recogida, entrega y
sustituir el Producto por otro sin defectos.
- La respuesta a una reclamación se dará en papel u otro soporte duradero
medio. - 8
DERECHO DE RETRACTACIÓN
Sin perjuicio de lo dispuesto en la cláusula 10 del presente apartado, un Cliente que sea también un
Un consumidor o una entidad de las mencionadas en el artículo 10 de las Condiciones Generales que haya celebrado un contrato
distancia, podrá retirarse de la misma sin alegar motivos presentando la oportuna
declaración en un plazo de 14 días. Para cumplir este plazo, basta con enviar
declaración de retirada facilitada por la Tienda.
En caso de desistimiento, el Contrato de Venta se considerará no celebrado y el
El consumidor o la entidad mencionada en el § 10 de las Condiciones Generales están obligados a devolver el
Producto al Vendedor o entregarlo a una persona autorizada por el Vendedor a
recibo sin demora, pero a más tardar 14 días a partir del día en que desistió del contrato,
a menos que el Vendedor se haya ofrecido a recoger él mismo el Producto. Para cumplir el plazo
Basta con devolver el Producto antes de la fecha límite.
En caso de desistimiento del Contrato de Venta, el Producto deberá devolverse a
dirección:
Póngase en contacto con nosotros por correo electrónico, le facilitaremos la dirección y los datos de devolución en un mensaje de respuesta.
El consumidor o la entidad a que se refiere el artículo 10 de las Condiciones Generales serán responsables
por cualquier disminución del valor del Producto resultante de su uso de una manera
más allá de lo necesario para determinar la naturaleza, las características y el funcionamiento del
Producto. Para conocer la naturaleza, características y funcionamiento de los Productos, el Consumidor deberá
o la entidad mencionada en el § 10 de las Condiciones Generales se encargue de los Productos y
sólo comprobarlos de la misma forma que podrían hacerlo en una papelería.
Sin perjuicio de lo dispuesto en los puntos 6 y 8 del presente apartado, el Vendedor reembolsará el valor del
Producto más los gastos de envío utilizando el mismo método de pago,
que el Consumidor haya utilizado, a menos que el Consumidor o la entidad a que se refiere el § 10
Reglamento, han acordado expresamente otro método de devolución que no les implique
sin gastos. Sin perjuicio de lo dispuesto en el punto 7 del presente apartado, el reembolso se efectuará
sin demora, y a más tardar dentro de los 14 días siguientes a la recepción por el Vendedor del
declaración de desistimiento del contrato de venta.
Si el Consumidor o la entidad mencionada en el § 10 de las Condiciones Generales ha elegido el método de
entrega del Producto que no sea el método de entrega ordinario más barato ofrecido por la Tienda,
El vendedor no estará obligado a reembolsarles los gastos adicionales en que incurran
costes.
Si el Vendedor no se ha ofrecido a recoger el Producto del propio Consumidor o
de la entidad a que se refiere el artículo 10 del Reglamento de Procedimiento, podrá retener el reembolso del pago
recibido del consumidor hasta que éste reciba el artículo de vuelta o entregue el
por el Consumidor o la entidad mencionada en el § 10 de las Condiciones Generales, la prueba de su
remisión, lo que ocurra primero.
Consumidor o entidad a que se refiere el artículo 10 de las Condiciones Generales, que se retira del Contrato
De conformidad con el punto 1 del presente apartado, los vendedores sólo correrán con los gastos de devolución del
Producto al vendedor.
El plazo de catorce días en el que el Consumidor o la entidad a que se refiere el § 10
Reglamento, podrá desistir del contrato se calculará a partir del día en que el Consumidor o
la entidad mencionada en el § 10 de las Condiciones Generales ha tomado posesión del Producto, y en el caso de
servicios a partir de la fecha de celebración del contrato.
El derecho de desistimiento de un contrato a distancia no se aplicará al Consumidor ni al
a la entidad mencionada en el artículo 10 de las Condiciones Generales en el caso de un Contrato de Venta:
- en la que el objeto del espectáculo es un artículo suministrado en un envoltorio cerrado
envases que, una vez abiertos, no puedan devolverse debido a
protección de la salud o por razones de higiene, si el envase ha sido
abierto después de la entrega,
- cuando el objeto de la prestación consista en objetos que, tras la entrega, debido a
por su propia naturaleza, se vuelven inseparables de otras cosas,
- cuando el objeto de la prestación sea un servicio, si el vendedor ha cumplido íntegramente
servicio con el consentimiento expreso del consumidor, que fue informado antes de
el inicio de la ejecución que, tras la ejecución del Vendedor
perderá el derecho de desistimiento.
El derecho de desistimiento del Contrato de Venta se aplicará tanto al Vendedor como al
Al cliente, en caso de incumplimiento por la otra parte contractual de su obligación
dentro de un plazo estricto.
- 9
DISPOSICIONES COMERCIALES (B2B)
Este apartado contiene disposiciones que sólo se aplican a los empresarios
que no estén cubiertos por la protección de la Ley de Derechos de los Consumidores a que se refiere el artículo 10
Reglamento interno.
El Vendedor tiene derecho a rescindir el Contrato de Venta celebrado con el Cliente.
no Consumidor dentro de los 14 días hábiles siguientes a su conclusión. Desistimiento
En este caso, la rescisión del contrato de venta podrá efectuarse sin indicación de los motivos y no dará lugar a ninguna indemnización.
por parte del cliente no consumidor, ninguna reclamación contra el
Vendedores.
El Vendedor tendrá derecho a limitar en relación con los Clientes que no sean Consumidores
los medios de pago puestos a su disposición, incluso obligándole a realizar
pago anticipado de una parte o de la totalidad del precio de venta, independientemente de la elección del cliente
la forma de pago y el hecho de que se ha celebrado un Contrato de Venta.
Beneficios y cargas asociados al Producto y peligro de pérdida accidental
o daños al Producto pasarán al Cliente que no sea un Consumidor en el momento de la
liberación del Producto por parte del Vendedor al transportista. En tal caso, el Vendedor no podrá
será responsable de la pérdida, deterioro o daño del Producto derivados de
desde el momento en que el Producto es aceptado para el transporte hasta la entrega al Cliente, así como para
retraso en el transporte del envío.
Si el Producto es enviado al Cliente por un transportista, el Cliente deberá
que no sea un Consumidor está obligado a examinar el envío en el momento y la forma en que
aceptado para envíos de este tipo. Si se comprueba que durante el transporte ha habido
pérdida o daño del Producto, está obligado a llevar a cabo todas las acciones
necesarias para establecer la responsabilidad del transportista.
El Proveedor de Servicios podrá rescindir el contrato de prestación de Servicios Electrónicos con
con efecto inmediato y sin indicar los motivos, enviando un mensaje al destinatario del servicio.
notificación de rescisión a no consumidores.
- 10
DISPOSICIONES RELATIVAS A LOS COMERCIANTES SOBRE LOS DERECHOS DE LOS CONSUMIDORES
(en vigor a partir del 1 de enero de 2021)
Un empresario individual (este apartado
no aplicable a las sociedades mercantiles) está cubierta por la protección de la Ley de Derechos de
consumidor, siempre que el Contrato de Venta que celebre con el Vendedor no
es de carácter profesional.
El empresario a que se refiere el punto 1 del presente
párrafo sólo está cubierto en la medida:
- cláusulas contractuales prohibidas: las llamadas cláusulas abusivas,
- responsabilidad en garantía por defectos físicos y jurídicos del Producto de conformidad con
§ 7 del Reglamento de Procedimiento,
- derecho de desistimiento de un contrato celebrado a distancia de conformidad con el artículo 8 de las Condiciones Generales.
El empresario a que se refiere el punto 1 del presente apartado perderá su derecho a
protección del consumidor en caso de que un Contrato de Venta que haya celebrado con un
El vendedor tiene un carácter profesional, que se verifica sobre la base de la entrada del
de este empresario en el Registro Central e Información de la Actividad Empresarial
República de Polonia, en particular los códigos de la Clasificación Polaca indicados en ella
Actividades.
Los empresarios a que se refiere el punto 1 del presente apartado no están amparados por la protección del
Institucional facilitado a los consumidores por los Defensores del Pueblo de distrito
consumidor, así como Presidente de la UOKiK.
- 11
TIPO Y ALCANCE DE LOS SERVICIOS ELECTRÓNICOS
El Proveedor de Servicios hace posible a través de la Tienda la utilización de Servicios Electrónicos
como:
- celebrar acuerdos de venta de productos,
- mantener una cuenta en la tienda.
La prestación de Servicios Electrónicos a los clientes en la Tienda tiene lugar en
condiciones especificadas en el Reglamento.
El Proveedor de Servicios tiene derecho a publicar contenidos en el sitio web de la Tienda.
publicidad. Dichos contenidos forman parte integrante de la Tienda y de los contenidos presentados en ella.
materiales.
- 12
CONDICIONES DE PRESTACIÓN Y CELEBRACIÓN DE CONTRATOS DE SERVICIOS
ELECTRÓNICO
Prestación de servicios electrónicos definidos en el artículo 11.1 del Reglamento por parte de
La prestación del servicio es gratuita.
El periodo por el que se celebra el contrato:
- un acuerdo para la prestación de un Servicio Electrónico consistente en permitir la presentación de un
Un pedido de la Tienda se concluye por un periodo determinado y finaliza el
cuando se realice el Pedido o cuando el Cliente deje de realizarlo.
- acuerdo para la prestación de Servicios Electrónicos consistentes en el mantenimiento de una Cuenta en el
La tienda se cierra por tiempo indefinido.
Requisitos técnicos necesarios para trabajar con el sistema TIC,
utilizado por el Proveedor de Servicios:
- un ordenador (o dispositivo móvil) con acceso a Internet,
- acceso al correo electrónico,
- navegador web,
- active las cookies y Javascript en su navegador.
El Cliente está obligado a utilizar la Tienda de forma lícita y
la moralidad con vistas al respeto de los derechos de la persona y de la propiedad
intelectuales de terceros.
El cliente está obligado a introducir los datos de acuerdo con el estado de la
factual.
Se prohíbe al destinatario proporcionar contenidos ilícitos.
- 13
RECLAMACIONES RELATIVAS A LA PRESTACIÓN DE SERVICIOS ELECTRÓNICOS
Reclamaciones relativas a la prestación de Servicios Electrónicos a través de la Tienda
El cliente puede enviar por correo electrónico a
dirección: [email protected]
En el correo electrónico anterior, facilite toda la información y circunstancias posibles
sobre el objeto de la reclamación, en particular la naturaleza y la fecha de ocurrencia
irregularidades y datos de contacto. La información proporcionada facilitará en gran medida y
agilizar la tramitación de la queja por parte del Proveedor de Servicios.
La tramitación de las reclamaciones por parte del Proveedor de Servicios tendrá lugar inmediatamente, a más tardar en
en un plazo de 14 días a partir de la notificación.
La respuesta del proveedor de servicios a una reclamación se envía a la siguiente dirección de correo electrónico
el Cliente, tal como se especifica en la notificación de reclamación o según especifique el Cliente
manera.
- 14
CONDICIONES DE RESCISIÓN DE LOS CONTRATOS DE SERVICIOS ELECTRÓNICOS
Rescisión del Acuerdo de Servicios Electrónicos:
- Un contrato para la prestación de un Servicio Electrónico podrá rescindirse mediante
de carácter continuo e ilimitado (mantenimiento de la Cuenta).
- El cliente podrá rescindir el contrato con efecto inmediato y sin
indicando los motivos mediante el envío de la declaración correspondiente para
por correo electrónico a: [email protected]
- El Proveedor de Servicios podrá rescindir el contrato de prestación de Servicios Electrónicos mediante
de carácter continuado e indefinido en caso de que el Cliente incumpla el
Reglamento, en particular si proporciona contenidos de carácter ilícito tras
notificación previa infructuosa para que cese y desista de la
fijando un plazo adecuado. En tal caso, el contrato expirará tras
expiración de un plazo de 7 días a partir de la fecha de la declaración de intención de rescindirlo (el plazo de
terminación).
- La rescisión conlleva la terminación de la relación jurídica con efectos a partir del
El futuro.
El Proveedor de Servicios y el Cliente podrán rescindir el contrato de prestación de Servicios Electrónicos.
en cualquier momento por acuerdo de las partes.
- 15
PROPIEDAD INTELECTUAL
Todos los contenidos del sitio web
www.semaxpolska.pl gozan de la protección de los derechos de autor y (sin perjuicio del § 15(3)
y elementos cargados por los destinatarios, que se utilizan en un
licencias, transferencia de derechos de autor o uso permitido) son
propiedad de Dobre Peptides Sp. z o.o., ul. Spółdzielcza 13, 32-300 Olkusz, NIP:
6372215326, REGON: 520496524. El cliente es plenamente responsable de
los daños causados al Proveedor de Servicios como consecuencia del uso de cualquier contenido
www.semaxpolska.pl, sin el consentimiento del Proveedor de Servicios.
Cualquier uso por cualquier persona sin el consentimiento expreso por escrito de
Proveedor de Servicios cualquiera de los elementos que componen el contenido y el
del sitio web www.semaxpolska.pl constituye una infracción de los derechos de autor del
Proveedor de Servicios y dará lugar a responsabilidad civil y penal.
Todos los nombres comerciales, nombres de productos, nombres de empresas y sus logotipos utilizados en el sitio web
Shop en www.semaxpolska.pl son propiedad de sus respectivos dueños y son
utilizadas únicamente con fines de identificación. Pueden ser marcas registradas
mercancías. Todos los materiales, descripciones e imágenes presentados en el sitio web
La tienda de www.semaxpolska.pl se utiliza con fines informativos.
- 16
DISPOSICIONES FINALES
Los contratos celebrados a través de la Tienda se celebran de conformidad con la legislación polaca.
Si alguna parte de estas Condiciones Generales es incompatible con la legislación aplicable, el
En lugar de la disposición impugnada del Reglamento de Procedimiento, se aplicarán las disposiciones pertinentes
Ley polaca.
Los litigios derivados de los Contratos de Venta entre la Tienda y los Consumidores serán
resuelto en primera instancia mediante negociación, con la intención de un acuerdo amistoso.
la resolución de un litigio, teniendo en cuenta la Ley de resolución extrajudicial de litigios
consumidores. No obstante, si esto no fuera posible o resultara insatisfactorio
para cualquiera de las partes, los litigios serán resueltos por el tribunal común competente,
de conformidad con el punto 4 del presente apartado.
Resolución judicial de litigios:
- Posibles litigios entre el proveedor de servicios y el cliente (cliente)
que sea también un Consumidor o una entidad contemplada en el artículo 10
Reglamento de Procedimiento, se someterán a los tribunales competentes de conformidad con las disposiciones del Código de
Procedimiento civil de 17 de noviembre de 1964 (Dz. U. Nº 43, punto 296 con
en su versión modificada).
- Posibles litigios entre el proveedor de servicios y el cliente (cliente)
no ser al mismo tiempo un Consumidor tal como se menciona en el artículo 9 de las Condiciones Generales,
se someterá al tribunal competente del domicilio social del Proveedor de Servicios.
Un cliente que sea consumidor también tiene derecho a recurrir a la vía extrajudicial.
formas de resolución de litigios, en particular mediante la presentación, tras la finalización del
del procedimiento de reclamación una solicitud de mediación o una solicitud de examen de
por un tribunal de arbitraje (la solicitud puede descargarse en
http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Lista de tribunales permanentes de arbitraje
Consejos de Consumidores que funcionan en las inspecciones provinciales de comercio
está disponible en: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
El consumidor también puede recurrir a la asistencia gratuita del distrito (municipal)
un Defensor del Consumidor o una organización social cuyas funciones estatutarias incluyan
protección del consumidor. Recurso extrajudicial al final de
El procedimiento de reclamación es gratuito.
Para resolver un litigio de forma amistosa, el consumidor puede, en particular, presentar una reclamación
a través de la plataforma en línea ODR (Online Dispute Resolution), disponible
en: http://ec.europa.eu/consumers/odr/