Määrused
VEEBIPOE EESKIRJAD
WWW.SEMAXPOLSKA.PL
- 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Veebipood www.semaxpolska.pl tegutseb käesolevates tingimustes sätestatud tingimustel.
Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep www.semaxpolska.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu www.semaxpolska.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
Küsimustes, mis ei ole hõlmatud käesolevate eeskirjadega, kohaldatakse sätteid:
• Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
- 30. mai 2014. aasta tarbijaõiguste seadus. (Riigi Teataja 2014, punkt 827),
• Ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r. (U. 2016 poz. 1823),
• Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
§2. DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE
FORMULARZ KONTAKTOWY – formularz dostępny na stronie internetowej www.semaxpolska.pl umożliwiający wysłanie wiadomości do Usługodawcy.
FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny na stronie internetowej www.semaxpolska.pl umożliwiający utworzenie Konta.
FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.semaxpolska.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
KONTO – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje o złożonych Zamówieniach.
PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma albo usługa, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
EESKIRJAD - need kaupluse eeskirjad.
SHOP - teenusepakkuja veebipood, mis tegutseb aadressil www.semaxpolska.pl.
SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – Dobre Peptydy Sp. z o.o. wykonujący działalność gospodarczą wpisaną do Krajowego Rejestru sądowego prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: Spółdzielcza 13, 32-300, Olkusz, NIP: 6372215326, REGON: 520496524, adres poczty elektronicznej (e-mail): [email protected]
UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu.
USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
- 3. INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA
Sklep www.semaxpolska.pl prowadzi sprzedaż detaliczną oraz hurtową Produktów za pośrednictwem sieci Internet.
Produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
Toodete juures olevad arvustused on meie klientide arvamused, me ei vastuta neis sisalduva sisu, teabe ja nõuannete eest.
Kategooriasse "Laboriseadmed" kuuluvad tooted on keemilised reaktiivid, ei ole toidulisandid, ravimid ega toiduained, on mõeldud ainult laboratoorseks kasutamiseks ja ei ole ette nähtud kasutamiseks inimestel.
Igasugustele e-posti päringutele aine annustamise või kasutamise kohta vastatakse aine üldteadmiste põhjal. Vastus ei ole seotud ühegi tootega.
Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN). Cena nie zawiera kosztów dostawy.
Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep www.semaxpolska.pl) – 24 godziny na dobę przez cały rok.
Tellimuse tegemiseks ei pea klient poes kontot registreerima.
Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
Sklep realizuje Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Sklepu tj. od 8:00 do 12:00 w dni robocze. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 12:00, w soboty, niedziele oraz święta, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
Produkty w promocji (wyprzedaży) posiadają limitowaną liczbę sztuk i Zamówienia na nie będą realizowane według kolejności ich wpływania aż do wyczerpania się zapasów danego Produktu.
- 4. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionymi przez Sprzedawcę sposobami, zgodnie z § 3 pkt 6 oraz 8 Regulaminu.
Kui tellimus on esitatud, kinnitab Müüja viivitamata selle kättesaamist.
Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
Tellimuse kättesaamise kinnitus sisaldab:
- kõigi ordu oluliste elementide kinnitamine,
- taganemisvorm,
- käesolevad tingimused, sealhulgas juhised taganemisõiguse kohta.
Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji następuje niezwłocznie po otrzymaniu zapłaty z tytułu zawartej Umowy Sprzedaży, w postaci wiadomości e-mail przesyłanej na adres Klienta.
Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu (faktura bez VAT), który będzie dołączany do Produktu.
- 5. SPOSOBY PŁATNOŚCI
Müüja pakub järgmisi makseviise:
• płatność za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności (PayPal.com),(Przelewy 24), (Stripe),(Paynow)
- makse traditsioonilise pangaülekandega Müüja pangakontole.
- maksmine kauba kättesaamisel, nn sularahas maksmine kauba kättesaamisel
W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: 32 1140 2004 0000 3302 8191 7433 A.) Dobre Peptydy Sp. z o.o. , Spółdzielcza 13, 32-300 Olkusz, NIP: 6372215326. W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …”.
W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczne serwisy płatności umożliwiają dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.
W przypadku płatności przy odbiorze przesyłka wysyłana jest po weryfikacji poprawności danych adresowych. Klient jest zobowiązany do zapłaty za Zamówienie i odebranie Produktu od dostawcy.
Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 3 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
W przypadku wyboru płatności opisanych w pkt 1.1 oraz 1.2 niniejszego paragrafu, Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.
- 6. KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU
Koszty dostawy Produktu są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Produktu.
Czas kompletowania Produktów wynosi od 1 do 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania środków pieniężnych wpłaconych z tytułu Umowy Sprzedaży na rachunku Sprzedawcy albo od momentu przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę w przypadku wyboru zapłaty za pobraniem.
Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane z Polski wyłącznie na terenie Europy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Ceny wysyłki są podane w chwili składania zamówienia.
- 7. REKLAMACJA PRODUKTU
Garantiinõue.
• Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w §10 Regulaminu, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
• Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] lub pisemnie na adres: Spółdzielcza 13 32-300, Olkusz
• W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
- Toote füüsiliste puuduste hindamiseks tuleb see toimetada aadressile:
KLIENDI TAGASTUSED
Palun võtke meiega ühendust e-posti teel - me vastame teie aadressi ja tagasisaatmise üksikasjadega.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
• W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
• Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku. - 8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie udostępnionego przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu mają obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres:
Palun võtke meiega ühendust e-posti teel, me edastame aadressi ja tagastuse üksikasjad e-posti vastuses.
Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, ponoszą odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, powinni obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mogliby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
Z zastrzeżeniem pkt 6 oraz 8 niniejszego paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, wyraźnie zgodzili się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla nich z żadnymi kosztami. Z zastrzeżeniem pkt 7 niniejszego paragrafu, zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
Jeżeli Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, wybrali sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu im, poniesionych przez nich dodatkowych kosztów.
Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 10 Regulaminu, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt 1 niniejszego paragrafu, ponoszą jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
Termin czternastodniowy, w którym Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, mogą odstąpić od umowy, liczy się od dnia, w którym Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, objął Produkt w posiadanie, a w przypadku usługi od dnia zawarcia umowy.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub podmiotowi, o którym mowa w § 10 Regulaminu, w wypadku Umowy Sprzedaży:
• w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
• w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
• w której przedmiotem świadczenia jest usługa, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
- 9. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW (B2B)
W niniejszym paragrafie zawarto postanowienia dotyczące wyłącznie przedsiębiorców nieobjętych ochroną wynikającą z Ustawy o prawach konsumenta, o której mowa w § 10 Regulaminu.
Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym Konsumentem w terminie 14 dni roboczych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego Konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
Sprzedawca ma prawo ograniczyć w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami udostępnione przez niego sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty części bądź całości ceny sprzedaży bez względu na wybrany przez Klienta sposób płatności oraz fakt zawarcia Umowy Sprzedaży.
Korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu przechodzą na Klienta niebędącego Konsumentem z chwilą
wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od momentu przyjęcia Produktu do przewozu aż do wydania go Klientowi, jak również za opóźnienie w przewozie przesyłki.
W przypadku wysłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient niebędący Konsumentem jest zobowiązany zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy niebędącemu Konsumentem oświadczenia o wypowiedzeniu.
- 10. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW NA PRAWACH KONSUMENTÓW (obowiązujące od 1 stycznia 2021 r.)
Przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą (niniejszy paragraf nie dotyczy spółek handlowych) jest objęty ochroną przewidzianą Ustawą o prawach konsumenta, pod warunkiem, że Umowa Sprzedaży, którą zawiera ze Sprzedawcą, nie ma charakteru zawodowego.
Osoba prowadząca działalność gospodarczą, o której mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu jest objęta ochroną wyłącznie w zakresie:
- keelatud lepingutingimused - nn kuritarvitusklauslid,
• odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktu, zgodnie z § 7 Regulaminu,
- kauglepingu taganemisõigus vastavalt Tingimuste § 8.
Przedsiębiorca, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu traci uprawnienia z tytułu ochrony konsumenckiej w przypadku, gdy Umowa Sprzedaży, którą zawarł ze Sprzedawcą posiada charakter zawodowy, który jest weryfikowany na podstawie wpisu tego przedsiębiorcy w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności wskazanych tam kodów Polskiej Klasyfikacji Działalności.
Przedsiębiorcy, o których mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu nie są objęci ochroną instytucjonalną zapewnioną dla Konsumentów przez powiatowych rzeczników praw konsumenta jak również Prezesa UOKiK.
- 11. RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
- toodete müügilepingute sõlmimine,
- konto haldamine poes.
Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.
- 12. WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w § 11 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
Lepinguperiood, milleks leping on sõlmitud:
• umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.
• umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie zawierana jest na czas nieoznaczony.
Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
- arvuti (või mobiilne seade), millel on internetiühendus,
- juurdepääs e-postile,
- veebibrauser,
- lubage oma veebilehitsejas küpsised ja Javascript.
Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
Vastuvõtjal on keelatud pakkuda ebaseaduslikku sisu.
- 13. REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]
W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
- 14. WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Elektroonilise teenuse lepingu lõpetamine:
• Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (prowadzenie Konta).
• Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]
• Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
• Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
- 15. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.semaxpolska.pl korzystają z ochrony prawnoautorskiej i (z zastrzeżeniem § 15 pkt 3 oraz elementów zamieszczanych przez Usługobiorców, wykorzystywanych na zasadzie licencji, przeniesienia majątkowych praw autorskich lub dozwolonego użytku) są własnością Dobre Peptydy Sp. z o.o., ul. Spółdzielcza 13, 32-300 Olkusz, NIP: 6372215326, REGON: 520496524. Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości
www.semaxpolska.pl ilma teenusepakkuja nõusolekuta.
Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.semaxpolska.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
Wszystkie nazwy handlowe, nazwy Produktów, nazwy firm i ich logo użyte na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.semaxpolska.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakamitowarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.semaxpolska.pl użyte są w celach informacyjnych.
- 16. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Poe kaudu sõlmitud lepingud sõlmitakse vastavalt Poola seadustele.
W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
Vaidluste kohtulik lahendamine:
• Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w §10 Regulaminu, zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz. U. Nr 43, poz. 296 ze zm.).
• Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) niebędącym jednocześnie Konsumentem, o którym mowa w §9 Regulaminu, zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej
dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
VEEBIPOE EESKIRJAD
WWW.SEMAXPOLSKA.PL
- 1
ÜLDSÄTTED
Veebipood www.semaxpolska.pl tegutseb käesolevates tingimustes sätestatud tingimustel.
Käesolevad tingimused sätestavad toodete müügilepingute sõlmimise ja lõpetamise tingimused ning
kaebuste esitamise menetlus, samuti elektrooniliselt osutatavate teenuste liigid ja ulatus
elektrooniliselt poe www.semaxpolska.pl poolt, nende teenuste osutamise eeskirjad, tingimused ja
elektrooniliste teenuste osutamise lepingute sõlmimine ja lõpetamine.
Iga Teenuse saaja, niipea kui ta alustab Teenuste kasutamist.
Elektroonikakauplus www.semaxpolska.pl on kohustatud järgima
käesoleva kodukorra sätteid.
Küsimustes, mis ei ole hõlmatud käesolevate eeskirjadega, kohaldatakse sätteid:
- Elektrooniliste teenuste osutamise seadus, 18. juuli 2002 (Dz. U. nr.
144, punkt 1204 muudetud kujul),
- 30. mai 2014. aasta tarbijaõiguste seadus. (Riigi Teataja 2014, punkt 827),
- Tarbijavaidluste kohtuvälise lahendamise seadus 23
September 2016. (U. 2016 punkt 1823),
- aprilli 1964. aasta tsiviilseadustiku seadus (Teataja nr 16, punkt 93, muudetud kujul).
ja muud asjakohased Poola õiguse sätted.
§2
KODUKORRAS SISALDUVAD MÕISTED
KONTAKTVORM - vorm on kättesaadav veebilehel
www.semaxpolska.pl, et saata sõnum teenusepakkujale.
REGISTREERIMISVORM - vorm on saadaval veebilehel
www.semaxpolska.pl konto loomiseks.
TELLIMISVORM - vorm on saadaval veebilehel
www.semaxpolska.pl tellimuse esitamiseks.
KASUTAJA - Klient, kes kavatseb sõlmida või on sõlminud müügilepingu järgmiste isikutega
Müüja.
Tarbija - füüsiline isik, kes teeb kauplejaga seadusliku tehingu.
mis ei ole otseselt seotud tema äri- või kutsetegevusega.
ACCOUNT - individuaalne nimi (login) ja parool, ressursside kogumik
teenuseosutaja info- ja sidesüsteem, kus kliendi andmeid hoitakse
sealhulgas teave tehtud tellimuste kohta.
TOODE - poes saadaolev vallasvara või teenus, mille kohta on olemas
Müügileping kliendi ja müüja vahel.
EESKIRJAD - need kaupluse eeskirjad.
SHOP - teenusepakkuja veebipood, mis tegutseb aadressil www.semaxpolska.pl.
MÜÜÜJA, TEENUSTE OSTAJA - Dobre Peptides Sp. z o.o., kes teostab järgmisi tegevusi.
äri, mis on registreeritud riiklikus kohturegistris, mida peab minister
majandusasjade eest vastutavad isikud, tegevuskoht ja aadress.
tarne: Spółdzielcza 13, 32-300, Olkusz, NIP: 6372215326, REGON:
520496524, e-posti aadress (e-mail): [email protected]
Müügileping - Kliendi ja Kliendi vahel sõlmitud Toote müügileping.
Müüja poe kaudu.
ELEKTRONILINE TEENUS - teenus, mida pakub elektrooniliselt
Teenusepakkuja kliendile poe kaudu.
KASUTAJA - füüsiline isik, juriidiline isik või organisatsiooniline üksus
juriidilise isiku, kellele on seadusega antud õigus- ja teovõime.
kasutades elektroonilist teenust.
TELLIMUS - Kliendi tahteavaldus, mis kujutab endast pakkumist lepingu sõlmimiseks.
Toote müük koos Müüjaga.
- 3
TEAVE TOODETE JA NENDE TELLIMISE KOHTA
Kauplus www.semaxpolska.pl müüb jae- ja hulgimüügi tooteid.
Interneti kaudu.
Poes pakutavad tooted on uued, ilma füüsiliste ja juriidiliste puudusteta ning on olnud
seaduslikult Poola turule viidud.
Poe veebilehel olev teave ei kujuta endast pakkumist, mis on esitatud
nagu on määratletud seaduses. Tellimuse esitamisel teeb klient pakkumise osta
konkreetse Toote kohta selle kirjelduses esitatud tingimustel.
Toodete juures olevad arvustused on meie klientide arvamused, me ei vastuta neis sisalduva sisu, teabe ja nõuannete eest.
Kategooriasse "Laboriseadmed" kuuluvad tooted on keemilised reaktiivid, ei ole toidulisandid, ravimid ega toiduained, on mõeldud ainult laboratoorseks kasutamiseks ja ei ole ette nähtud kasutamiseks inimestel.
Igasugustele e-posti päringutele aine annustamise või kasutamise kohta vastatakse aine üldteadmiste põhjal. Vastus ei ole seotud ühegi tootega.
Poe veebilehel kuvatava Toote hind on esitatud zloti keeles.
Poola (PLN). Hind ei sisalda saatmiskulusid.
Poe veebilehel näidatud Toote hind on siduv hetkel, mil kaupleja esitab
Kliendi tellimus. See hind jääb muutumatuks, olenemata hinnamuutustest Poes,
mis võivad tekkida seoses konkreetsete toodetega pärast seda, kui tootja on esitanud
Kliendi tellimus.
Tellimusi saab esitada veebilehe kaudu, kasutades vormi.
Telli (pood www.semaxpolska.pl) - 24 tundi ööpäevas, aastaringselt.
Tellimuse tegemiseks ei pea klient poes kontot registreerima.
Tellimuse poes esitamise eeltingimusena peab Klient olema kursis
Tingimused ja nende sätete aktsepteerimine tellimuse esitamisel.
Kauplus töötleb tellimusi esmaspäevast reedeni kaupluse lahtiolekuaegadel.
st tööpäeviti kell 8:00-12:00. Tellimused, mis on esitatud tööpäevadel pärast kella 12:00, kell
Laupäeviti, pühapäeviti ja riigipühadel toimuvad maksed töödeldakse järgmisel tööpäeval.
Kampaaniatoodete (müük) on piiratud arv tükki ja tellimused neile.
teostatakse nende laekumise järjekorras kuni varude lõppemiseni.
vaatlusaluse toote kohta.
- 4
MÜÜGILEPINGU SÕLMIMINE
Müügilepingu sõlmimiseks on vaja, et Klient esitaks esmalt
Tellimine Müüja poolt vastavalt § 3 punktidele 6 ja 8 kättesaadavaks tehtud vahenditega.
Kodukord.
Kui tellimus on esitatud, kinnitab Müüja viivitamata selle kättesaamist.
Tellimuse vastuvõtmise kinnitamine vastavalt käesoleva lõike punktile 2.
seob klienti tema tellimusega. Tellimuse kättesaamise kinnitus
Selleks saadetakse e-kiri.
Tellimuse kättesaamise kinnitus sisaldab:
- kõigi ordu oluliste elementide kinnitamine,
- taganemisvorm,
- käesolevad tingimused, sealhulgas juhised taganemisõiguse kohta.
Niipea, kui klient on saanud käesoleva dokumendi punktis 4 osutatud e-kirja, on
lõike kohaselt sõlmitakse müügileping kliendi ja müüja vahel.
Tellimuse kinnitamine täitmiseks toimub kohe pärast tellimuse kättesaamist.
makse sõlmitud müügilepingu eest e-posti teel, mis saadetakse aadressil
Kliendi aadress.
Iga müügileping kinnitatakse ostutõendiga (arve ilma käibemaksuta),
mis lisatakse tootele.
- 5
MAKSEVIISID
Müüja pakub järgmisi makseviise:
- makse elektrooniliste makseteenuste kaudu
(PayPal.com),(Przelewy 24),(Stripe),(Paynow)
- makse traditsioonilise pangaülekandega Müüja pangakontole.
- maksmine kauba kättesaamisel, nn sularahas maksmine kauba kättesaamisel
Tavapärase pangaülekandega maksmise korral tuleb makse teha järgmisele kontole
panganumber: 32 1140 2004 0000 3302 8191 7433 A.) Good Peptides Ltd. ,
Spółdzielcza 13, 32-300 Olkusz, NIP: 6372215326. Ülekande pealkirjas palun märkida
"Tellimus nr ...".
Elektrooniliste makseteenuste kaudu tehtava makse puhul on klient
teeb makse enne tellimuse töötlemist. Elektroonilised teenused
maksed võimaldavad krediitkaardiga või kiiresti maksta
ülekanne valitud Poola pankadest.
Kohapeal maksmise korral saadetakse pakk välja pärast seda, kui on kontrollitud, et paki on õige.
aadressi andmed. Klient on kohustatud tellimuse eest tasuma ja tellimusele järele tulema.
Tarnija toode.
Klient on kohustatud tasuma müügilepingu hinna jooksul.
3 tööpäeva pärast selle sõlmimist, kui müügilepingus ei ole sätestatud teisiti.
Käesoleva lõike punktides 1.1 ja 1.2 kirjeldatud maksete valimise korral,
Toode saadetakse välja alles siis, kui selle eest on tasutud.
- 6
TOOTE MAKSUMUS, TARNEAEG JA -VIIS
Toote tarnekulud määratakse kindlaks tellimise käigus ja need on järgmised.
sõltub teie valitud makseviisist ja ostetud Toote tarneviisist.
Toodete valmimise aeg on 1 kuni 2 tööpäeva alates hetkest, mil
müügilepingu alusel makstud rahaliste vahendite kandmine müügilepingu arvel
Müüja või alates hetkest, mil Müüja võtab tellimuse töötlemiseks vastu.
kui otsustate maksta sularahas.
Poest ostetud tooted saadetakse Poolast ainult Euroopa piires.
kullerteenuse kaudu. Saatmishinnad on esitatud tellimuse esitamise ajal.
- 7
TOOTEKAEBUS
Garantiinõue.
- Müüja vastutuse alus ja ulatus Kliendi ees, kes on
Tarbija või Tingimuste § 10 nimetatud üksus, kes on kohustatud esitama
Füüsilisi ja õiguslikke puudusi hõlmav garantii on sätestatud seadustikus
aprilli 1964. aasta tsiviilseadustik (Teataja nr 16, punkt 93, muudetud kujul).
- Tootega seotud puudustest teatamine ja vastavast teavitamine
Taotluse võib esitada e-posti aadressil
aadress: [email protected] või kirjalikult aadressil: Ühistu 13
32-300, Olkusz
- Ülaltoodud kirjalikus või elektroonilises sõnumis peaks olema märgitud, kuidas
kõige rohkem teavet ja asjaolusid, mis on seotud kaebuse esemega.
eelkõige eeskirjade eiramise laad ja kuupäev ning kontaktandmed.
Esitatud teave muudab kaebuse menetlemise palju lihtsamaks ja kiiremaks.
Müüja.
- Toote füüsiliste puuduste hindamiseks tuleb see toimetada aadressile:
KLIENDI TAGASTUSED
Palun võtke meiega ühendust e-posti teel - me vastame teie aadressi ja tagasisaatmise üksikasjadega.
- Müüja vastab Kliendi taotlusele viivitamata, hiljemalt aastal
14 päeva jooksul pärast kaebuse esitamist.
- Juhul kui klient, kes on tarbija või üksus, kellel on
kodukorra §-s 10 nimetatud - kaebuse käsitlemata jätmine 14 päeva jooksul
selle teatamine on samaväärne selle heakskiitmisega. Arvestades
Põhjendatud kaebus tarbijalt või üksuselt, kes on tarbija või
Tingimuste §-s 10 nimetatud kulud kannab Müüja, kes on kohustatud kandma kogumise, tarnimise ja
asendada toode defektivaba tootega.
- Vastus kaebusele antakse paberkandjal või muul püsival kujul.
keskmine. - 8
TAGANEMISÕIGUS
Kui käesoleva lõike punktist 10 ei tulene teisiti, võib klient, kes on ka
Tarbija või tingimuste §-s 10 nimetatud üksus, kes on sõlminud lepingu
distantsi, võib ta sellest ilma põhjendusi esitamata taganeda, esitades asjakohase
deklaratsioon 14 päeva jooksul. Sellest tähtajast kinnipidamiseks piisab, kui saata
poe poolt kättesaadavaks tehtud tagasivõtmisdeklaratsioon.
Taganemise korral loetakse müügilepingut mittesõlmituduks ja
Tarbija või tingimuste §-s 10 nimetatud üksus on kohustatud tagastama
Toode Müüjale või anda see üle Müüja poolt volitatud isikule, kes on volitatud
viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates päevast, mil ta lepingust taganes,
välja arvatud juhul, kui Müüja on pakkunud, et ta võtab Toote ise vastu. Tähtajast kinnipidamiseks
Piisab, kui saadate toote tagasi enne tähtaega.
Müügilepingust taganemise korral tagastatakse toode järgmisele aadressile
aadress:
Palun võtke meiega ühendust e-posti teel, me edastame aadressi ja tagastuse üksikasjad e-posti vastuses.
Tarbija või tingimuste §-s 10 nimetatud üksus vastutab
Toote väärtuse vähenemise eest, mis tuleneb toote kasutamisest viisil, mis on
kaugemale kui see, mis on vajalik selleks, et teha kindlaks, milline, millised omadused ja kuidas toimib
Toode. Toodete olemuse, omaduste ja toimimise kindlakstegemiseks peab tarbija
või tingimuste §-s 10 nimetatud üksus peaks tooteid käitlema ja
kontrollivad neid ainult samamoodi, nagu nad seda teeksid kirjapoes.
Kui käesoleva lõike punktidest 6 ja 8 ei tulene teisiti, tagastab Müüja väärtuse
Toode pluss kohaletoimetamise kulud, kasutades sama makseviisi,
mida tarbija on kasutanud, välja arvatud juhul, kui tarbija või §-s 10 nimetatud üksus
määrused, nad on selgesõnaliselt nõustunud teise tagasisaatmismeetodiga, mis ei hõlma neid
ei mingeid kulusid. Kui käesoleva lõike punktist 7 ei tulene teisiti, hüvitatakse järgmised kulud
viivitamatult ja hiljemalt 14 päeva jooksul pärast seda, kui Müüja on saanud kätte
müügilepingust taganemise deklaratsioon.
Kui Tarbija või Tingimuste §-s 10 nimetatud üksus on valinud meetodi
Toote kohaletoimetamine muul viisil kui poe poolt pakutav kõige odavam tavaline tarneviis,
Müüja ei ole kohustatud hüvitama neile tekkivaid lisakulusid.
kulud.
Kui Müüja ei ole pakkunud võimalust Toodet Tarbijalt ise kätte saada või
töökorra §-s 10 nimetatud üksus, võib keelduda makse tagasimaksmisest
tarbijalt saadud, kuni ta saab kauba tagasi või tarnib selle üle
Tarbija või tingimuste §-s 10 nimetatud üksuse poolt, tõendit selle
suunamine, olenevalt sellest, kumb sündmus toimub esimesena.
Tingimuste §-s 10 nimetatud tarbija või üksus, kes taganeb lepingust.
Müüjad kannavad vastavalt käesoleva lõike punktile 1 ainult tagastamiskulud.
Müüjale suunatud toode.
Neljateistpäevane tähtaeg, mille jooksul tarbija või §-s 10 nimetatud üksus
määrused, võib lepingust taganeda, arvutatakse alates päevast, mil tarbija või
Tingimuste §-s 10 nimetatud üksus on võtnud Toote enda valdusesse ning juhul, kui tegemist on
teenuseid alates lepingu sõlmimise kuupäevast.
Kauglepingust taganemise õigus ei kehti tarbija või
müügilepingu puhul tingimuste §-s 10 osutatud üksusele:
- mille puhul etenduse objektiks on pitseeritud pakendis tarnitud ese.
pakend, mida pärast avamist ei saa tagastada, kuna see on
tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pakend on olnud
avatud pärast tarnimist,
- kui täitmise objekt koosneb esemetest, mis pärast tarnimist on tulenevalt
oma olemuselt muutuvad nad lahutamatuks teistest asjadest,
- kui tarne objektiks on teenus, kui müüja on täitnud täielikult
teenuse osutamine tarbija selgesõnalisel nõusolekul, keda teavitati enne
täitmise algusest, mis pärast Müüja täitmist, et
kaotab taganemisõiguse.
Müügilepingust taganemise õigus kehtib nii Müüja kui ka
Kliendile, kui teine lepingupool ei täida oma kohustust.
range tähtaja jooksul.
- 9
ÄRISÄTTED (B2B)
Käesolev lõige sisaldab sätteid, mida kohaldatakse ainult ettevõtjate suhtes
ei kuulu §-s 10 nimetatud tarbijaõiguste seaduse kaitse alla
Kodukord.
Müüjal on õigus taganeda kliendiga sõlmitud müügilepingust.
mitte-tarbija 14 tööpäeva jooksul pärast selle sõlmimist. Taganemine
Müügilepingust taganemine võib sellisel juhul toimuda ilma põhjendusi esitamata ja ei anna alust mis tahes
mitte-tarbijast kliendi poolt, ei ole mingeid nõudeid mitte-tarbijast kliendi vastu.
Müüjad.
Müüjal on õigus piirata klientide suhtes, kes ei ole tarbijad, järgmist.
tema poolt kättesaadavaks tehtud maksevahendid, sealhulgas nõudes temalt, et ta teeks
müügihinna osaline või täielik ettemaksmine sõltumata kliendi valikust
makseviis ja asjaolu, et müügileping on sõlmitud.
Tootega seotud eelised ja koormused ning juhusliku kaotuse oht
või toote kahjustumine läheb üle kliendile, kes ei ole tarbija, pärast toote üleandmist.
Toote vabastamist müüja poolt vedajale. Müüja ei tohi sellisel juhul
vastutab toote kadumise, riknemise või kahjustumise eest, mis tuleneb järgmistest asjaoludest
alates hetkest, mil toode võetakse veoks vastu, kuni kliendile üleandmiseni, ning samuti
saadetise transportimise hilinemine.
Kui toode saadetakse kliendile vedaja poolt, peab klient
kes ei ole tarbija, on kohustatud kontrollima saadetist ajal ja viisil, mil ja mil viisil
selliste saadetiste puhul aktsepteeritud. Kui ta tuvastab, et veo ajal on toimunud
toote kadumise või kahjustumise korral on ta kohustatud tegema kõik toimingud, mis
mis on vajalik vedaja vastutuse kindlaksmääramiseks.
Teenuseosutaja võib lõpetada elektrooniliste teenuste osutamise lepingu koos
viivitamatult ja ilma põhjendusi esitamata, saates teenuse saajale sõnumi.
mitte-tarbijale suunatud lõpetamisteade.
- 10
SÄTTED, MIS KÄSITLEVAD ETTEVÕTJATE ÕIGUSI TARBIJATE SUHTES
(kehtib alates 1. jaanuarist 2021)
Üksikettevõtja (käesolev lõige
ei kohaldata äriettevõtete suhtes) on hõlmatud õiguste kaitse seadusega.
tarbija, tingimusel, et müügileping, mille ta müüjaga sõlmib, ei ole
on professionaalset laadi.
Käesoleva dokumendi punktis 1 osutatud ettevõtja
lõige on hõlmatud ainult selles ulatuses:
- keelatud lepingutingimused - nn kuritarvitusklauslid,
- garantii korras vastutuse toote füüsiliste ja juriidiliste puuduste eest vastavalt
Kodukorra § 7,
- kauglepingu taganemisõigus vastavalt Tingimuste § 8.
Käesoleva lõike punktis 1 osutatud ettevõtja kaotab õiguse saada
tarbijakaitse juhul, kui müügileping, mille ta on sõlminud müügilepingu
Müüjal on professionaalne iseloom, mida kontrollitakse sissekande alusel.
selle ettevõtja kohta keskregistris ja ettevõtlustegevust käsitlevas teabes
Poola Vabariik, eelkõige selles osutatud Poola klassifikatsiooni koodid.
Tegevused.
Käesoleva lõike punktis 1 osutatud ettevõtjad ei ole kaitstud
Institutsiooniline, mida tarbijad saavad ringkonna ombudsmanide poolt.
tarbijale kui ka UOKiK presidendile.
- 11
ELEKTROONILISTE TEENUSTE LIIK JA ULATUS
Teenusepakkuja võimaldab poe kaudu kasutada elektroonilisi teenuseid
näiteks:
- toodete müügilepingute sõlmimine,
- konto haldamine poes.
Elektrooniliste teenuste osutamine klientidele kaupluses toimub aadressil
eeskirjades sätestatud tingimused.
Teenusepakkujal on õigus avaldada kaupluse veebilehel sisu.
reklaam. Selline sisu on poe ja selles esitatud sisu lahutamatu osa.
materjalid.
- 12
TEENUSLEPINGUTE OSUTAMISE JA SÕLMIMISE TINGIMUSED JA KORD
ELEKTRONILINE
Elektrooniliste teenuste osutamine vastavalt eeskirja § 11.1 määratlusele, mida osutavad
Teenusepakkuja on tasuta.
Lepinguperiood, milleks leping on sõlmitud:
- leping elektroonilise teenuse osutamise kohta, mis seisneb selles, et võimaldatakse esitada
Kaupluse tellimus sõlmitakse tähtajaliselt ja see lõpeb järgmisel kuupäeval
kui tellimus on esitatud või kui klient lõpetab tellimuse esitamise.
- leping elektrooniliste teenuste osutamiseks, mis seisneb konto pidamises elektroonilises süsteemis
Kauplus sõlmitakse tähtajatult.
IKT-süsteemiga töötamiseks vajalikud tehnilised nõuded,
mida teenuseosutaja kasutab:
- arvuti (või mobiilne seade), millel on internetiühendus,
- juurdepääs e-postile,
- veebibrauser,
- lubage oma veebilehitsejas küpsised ja Javascript.
Klient on kohustatud kasutama poodi seaduslikul ja õiguspärasel viisil.
moraal, pidades silmas isiklike ja omandiõiguste austamist
intellektuaalsed kolmandad isikud.
Klient on kohustatud sisestama andmed vastavalt seisukorrale
tegelikult.
Vastuvõtjal on keelatud pakkuda ebaseaduslikku sisu.
- 13
ELEKTROONILISTE TEENUSTE OSUTAMISEGA SEOTUD KAEBUSED
Elektrooniliste teenuste osutamisega seotud kaebused poe kaudu
Klient võib esitada e-posti teel aadressil
aadress: [email protected]
Esitage eespool nimetatud e-kirjas võimalikult palju teavet ja asjaolusid.
kaebuse eseme kohta, eelkõige kaebuse iseloomu ja esitamise kuupäeva kohta
eeskirjade eiramised ja kontaktandmed. Esitatud teave hõlbustab oluliselt ja
kiirendada kaebuse käsitlemist teenuseosutaja poolt.
Kaebuste menetlemine teenuseosutaja poolt toimub viivitamatult, hiljemalt aastal
14 päeva jooksul pärast teatamist.
Teenuseosutaja vastus kaebusele saadetakse järgmisel e-posti aadressil
kliendile, nagu on märgitud kaebuse teatises või nagu klient on muul viisil täpsustanud
viisil.
- 14
E-TEENUSTE LEPINGUTE LÕPETAMISE TINGIMUSED
Elektroonilise teenuse lepingu lõpetamine:
- Elektroonilise teenuse osutamise lepingu võib lõpetada järgmiselt.
pidev ja piiramatu (konto haldamine).
- Klient võib lepingu lõpetada koheselt ja ilma
näidates ära põhjused, saates asjakohase avalduse, et
e-posti teel aadressil: [email protected]
- Teenuseosutaja võib elektrooniliste teenuste osutamise lepingu lõpetada, kui
pidevat ja tähtajatut, kui klient rikub lepingut.
määrused, eelkõige kui see pakub ebaseaduslikku sisu pärast seda, kui
ebaõnnestunud eelteade lõpetada ja loobuda
sobiva tähtaja määramine. Sellisel juhul lõpeb leping pärast seda, kui
7 päeva möödumine alates lõpetamise kavatsuse avalduse kuupäevast (lõpetamise tähtaeg
lõpetamine).
- Lõpetamine toob kaasa õigussuhte lõppemise alates
Tulevik.
Teenusepakkuja ja klient võivad lõpetada elektrooniliste teenuste osutamise lepingu.
igal ajal poolte kokkuleppel.
- 15
INTELLEKTUAALNE OMAND
Kogu veebilehe sisu aadressil
www.semaxpolska.pl naudivad autoriõiguslikku kaitset ja (vastavalt § 15 lõikele 3)
ja vastuvõtjate poolt üleslaaditud elemendid, mida kasutatakse aadressil
litsentseerimine, autoriõiguse üleandmine või lubatud kasutamine) on
omanikuks on Dobre Peptides Sp. z o.o., ul. Spółdzielcza 13, 32-300 Olkusz, NIP:
6372215326, REGON: 520496524. Klient vastutab täielikult selle eest, et
mis tahes sisu kasutamisega Teenusepakkujale tekitatud kahju eest
www.semaxpolska.pl ilma teenusepakkuja nõusolekuta.
Igasugune kasutamine ilma selgesõnalise kirjaliku nõusolekuta
Teenusepakkuja mis tahes elemendid, mis sisaldavad sisu ja
veebilehe www.semaxpolska.pl kasutamine kujutab endast autoriõiguse rikkumist.
Teenusepakkuja ja toob kaasa tsiviil- ja kriminaalvastutuse.
Kõik kaubanimed, tootenimed, ettevõtte nimed ja nende logod, mida kasutatakse veebilehel.
Shop's kodulehel www.semaxpolska.pl on nende vastavate omanike omand ja on
kasutatakse ainult identifitseerimise eesmärgil. Need võivad olla registreeritud kaubamärgid
kaup. Kõik materjalid, kirjeldused ja pildid, mis on esitatud veebilehel
Poodi aadressil www.semaxpolska.pl kasutatakse teavitamise eesmärgil.
- 16
LÕPPSÄTTED
Poe kaudu sõlmitud lepingud sõlmitakse vastavalt Poola seadustele.
Kui käesolevate tingimuste mis tahes osa on vastuolus kohaldatava õigusega, on
Kodukorra vaidlustatud sätte asemel kohaldatakse asjaomaseid sätteid
Poola õigus.
Kõik poe ja tarbijate vahelistest müügilepingutest tulenevad vaidlused lahendatakse
lahendatakse esmajoones läbirääkimiste teel, eesmärgiga saavutada sõbralik kokkulepe.
vaidluse lõpetamine, võttes arvesse vaidluste kohtuvälise lahendamise seadust
tarbijad. Kui see aga ei ole võimalik või ei ole rahuldav, siis
kummagi poole jaoks, lahendab vaidlusi pädev kohus,
vastavalt käesoleva lõike punktile 4.
Vaidluste kohtulik lahendamine:
- Võimalikud vaidlused, mis võivad tekkida teenuseosutaja ja kliendi (tellija) vahel.
kes on ühtlasi tarbija või § 10 nimetatud üksus
kodukord, esitatakse pädevatele kohtutele vastavalt menetlusseadustiku sätetele.
17. novembri 1964. aasta tsiviilkohtumenetlus (Dz. U. nr 43, punkt 296 koos
muudetud kujul).
- Võimalikud vaidlused, mis võivad tekkida teenuseosutaja ja kliendi (tellija) vahel.
kes ei ole samal ajal Tingimuste §9 nimetatud tarbija,
esitatakse teenuseosutaja registrijärgse asukoha suhtes pädevale kohtule.
Tarbijaks oleval kliendil on samuti õigus kasutada kohtuväliseid
vaidluste lahendamise viisid, eelkõige esitades pärast lõpuleviimist
kaebuse menetlemise käigus esitatud taotlus vahenduse saamiseks või taotluse läbivaatamiseks.
juhul vahekohtu poolt (avalduse saab alla laadida aadressilt
http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Alaliste vahekohtute loetelu
Tarbijakaitse nõukogud, mis tegutsevad provintside kaubandusinspektsioonides
on kättesaadav aadressil: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
Tarbija saab kasutada ka tasuta abi linnaosa (omavalitsuse) poolt.
tarbijaombudsman või sotsiaalne organisatsioon, kelle seadusega sätestatud ülesanded on järgmised
tarbijakaitse. Kohtuväline õiguskaitse lõpus
Kaebusmenetlus on tasuta.
Vaidluse rahumeelseks lahendamiseks võib tarbija eelkõige esitada kaebuse
veebipõhise ODR (Online Dispute Resolution) platvormi kaudu, mis on kättesaadav
kell: http://ec.europa.eu/consumers/odr/