Bezmaksas piegāde Polijas teritorijā ar priekšapmaksu jau no £200! - Ātra piegāde visā pasaulē - sīkāku informāciju skatiet izvēlnē

Ķīmiskie reaģenti un veselības izglītība

Jūsu veselība un labsajūta ir mūsu prioritāte.

Noteikumi

INTERNETA VEIKALA NOTEIKUMI
WWW.SEMAXPOLSKA.PL

  • 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

Veikals www.semaxpolska.pl darbojas saskaņā ar noteikumiem un nosacījumiem, kas izklāstīti šajos Noteikumos un nosacījumos.

Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep www.semaxpolska.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.

Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu www.semaxpolska.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.

Jautājumos, uz kuriem neattiecas šie noteikumi, piemēro noteikumus:
• Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
- 2014. gada 30. maija Patērētāju tiesību akts. (Likumu Vēstnesis, 2014, 827. nr., 2014. g.),
• Ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r. (U. 2016 poz. 1823),
• Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
§2. DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE

FORMULARZ KONTAKTOWY – formularz dostępny na stronie internetowej www.semaxpolska.pl umożliwiający wysłanie wiadomości do Usługodawcy.

FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny na stronie internetowej www.semaxpolska.pl umożliwiający utworzenie Konta.

FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.semaxpolska.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.

KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.

KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

KONTO – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje o złożonych Zamówieniach.

PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma albo usługa, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

NOTEIKUMI - šie veikala noteikumi.

SHOP - Pakalpojumu sniedzēja tiešsaistes veikals, kas darbojas tīmekļa vietnē www.semaxpolska.pl.

SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – Dobre Peptydy Sp. z o.o. wykonujący działalność gospodarczą wpisaną do Krajowego Rejestru sądowego prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: Spółdzielcza 13, 32-300, Olkusz, NIP: 6372215326, REGON: 520496524, adres poczty elektronicznej (e-mail): [email protected]

UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.

USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu.

USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.

ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

  • 3. INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA

Sklep www.semaxpolska.pl prowadzi sprzedaż detaliczną oraz hurtową Produktów za pośrednictwem sieci Internet.

Produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie. 

Atsauksmes pie produktiem ir mūsu klientu viedokļi, mēs neesam atbildīgi par tajās iekļauto saturu, informāciju un padomiem.

Produkti kategorijā "Laboratorijas aprīkojums" ir ķīmiski reaģenti, tie nav uztura bagātinātāji, zāles vai pārtika, ir paredzēti tikai laboratorijas vajadzībām un nav paredzēti lietošanai cilvēkiem.

Uz visiem e-pasta jautājumiem par vielas devu vai lietošanas veidu tiks sniegtas atbildes, pamatojoties uz vispārējām zināšanām par vielu. Atbilde nebūs saistīta ar kādu produktu.

Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN). Cena nie zawiera kosztów dostawy.

Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.

Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep www.semaxpolska.pl) – 24 godziny na dobę przez cały rok.

Lai veiktu Pasūtījumu, Klientam nav jāreģistrē konts veikalā.

Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.

Sklep realizuje Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Sklepu tj. od 8:00 do 12:00 w dni robocze. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 12:00, w soboty, niedziele oraz święta, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

Produkty w promocji (wyprzedaży) posiadają limitowaną liczbę sztuk i Zamówienia na nie będą realizowane według kolejności ich wpływania aż do wyczerpania się zapasów danego Produktu.

  • 4. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionymi przez Sprzedawcę sposobami, zgodnie z § 3 pkt 6 oraz 8 Regulaminu.

Kad Pasūtījums ir iesniegts, Pārdevējs nekavējoties apstiprina tā saņemšanu.

Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.

Pasūtījuma saņemšanas apstiprinājums ietver:
- visu būtisko Ordeņa elementu apstiprinājums,
- atteikuma veidlapa,
- šiem Noteikumiem un nosacījumiem, tostarp norādījumiem par atteikuma tiesībām.

Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.

Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji następuje niezwłocznie po otrzymaniu zapłaty z tytułu zawartej Umowy Sprzedaży, w postaci wiadomości e-mail przesyłanej na adres Klienta.

Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu (faktura bez VAT), który będzie dołączany do Produktu.

  • 5. SPOSOBY PŁATNOŚCI

Pārdevējs nodrošina šādus maksājumu veidus:
• płatność za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności (PayPal.com),(Przelewy 24), (Stripe),(Paynow)
- maksājums ar tradicionālo bankas pārskaitījumu uz Pārdevēja bankas kontu.
- maksājums pēc preču saņemšanas, tā sauktais maksājums par piegādi.

W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: 32 1140 2004 0000 3302 8191 7433 A.) Dobre Peptydy Sp. z o.o. , Spółdzielcza 13, 32-300 Olkusz, NIP: 6372215326. W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …”.

W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczne serwisy płatności umożliwiają dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.

W przypadku płatności przy odbiorze przesyłka wysyłana jest po weryfikacji poprawności danych adresowych. Klient jest zobowiązany do zapłaty za Zamówienie i odebranie Produktu od dostawcy.

Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 3 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.

W przypadku wyboru płatności opisanych w pkt 1.1 oraz 1.2 niniejszego paragrafu, Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.

  • 6. KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU

Koszty dostawy Produktu są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Produktu.

Czas kompletowania Produktów wynosi od 1 do 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania środków pieniężnych wpłaconych z tytułu Umowy Sprzedaży na rachunku Sprzedawcy albo od momentu przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę w przypadku wyboru zapłaty za pobraniem.

Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane z Polski wyłącznie na terenie Europy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Ceny wysyłki są podane w chwili składania zamówienia.

  • 7. REKLAMACJA PRODUKTU

Garantijas pretenzija.
• Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w §10 Regulaminu, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
• Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] lub pisemnie na adres: Spółdzielcza 13 32-300, Olkusz
• W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
- Lai novērtētu Preces fiziskos defektus, tā ir jāpiegādā uz adresi:

KLIENTU ATGRIEŠANA

Lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu - mēs atbildēsim, norādot jūsu adresi un atgriešanas informāciju.

  • Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
    • W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
    • Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku.
  • 8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie udostępnionego przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu mają obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres:

Lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu, mēs sniegsim adresi un atgriešanas informāciju e-pasta atbildē.

Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, ponoszą odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, powinni obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mogliby to zrobić w sklepie stacjonarnym.

Z zastrzeżeniem pkt 6 oraz 8 niniejszego paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, wyraźnie zgodzili się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla nich z żadnymi kosztami. Z zastrzeżeniem pkt 7 niniejszego paragrafu, zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.

Jeżeli Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, wybrali sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu im, poniesionych przez nich dodatkowych kosztów.

Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 10 Regulaminu, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt 1 niniejszego paragrafu, ponoszą jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.

Termin czternastodniowy, w którym Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, mogą odstąpić od umowy, liczy się od dnia, w którym Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, objął Produkt w posiadanie, a w przypadku usługi od dnia zawarcia umowy.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub podmiotowi, o którym mowa w § 10 Regulaminu, w wypadku Umowy Sprzedaży:
• w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
• w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
• w której przedmiotem świadczenia jest usługa, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.

Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.

  • 9. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW (B2B)

W niniejszym paragrafie zawarto postanowienia dotyczące wyłącznie przedsiębiorców nieobjętych ochroną wynikającą z Ustawy o prawach konsumenta, o której mowa w § 10 Regulaminu.

Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym Konsumentem w terminie 14 dni roboczych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego Konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.

Sprzedawca ma prawo ograniczyć w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami udostępnione przez niego sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty części bądź całości ceny sprzedaży bez względu na wybrany przez Klienta sposób płatności oraz fakt zawarcia Umowy Sprzedaży.

Korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu przechodzą na Klienta niebędącego Konsumentem z chwilą
wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od momentu przyjęcia Produktu do przewozu aż do wydania go Klientowi, jak również za opóźnienie w przewozie przesyłki.

W przypadku wysłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient niebędący Konsumentem jest zobowiązany zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.

Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy niebędącemu Konsumentem oświadczenia o wypowiedzeniu.

  • 10. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW NA PRAWACH KONSUMENTÓW (obowiązujące od 1 stycznia 2021 r.)

Przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą (niniejszy paragraf nie dotyczy spółek handlowych) jest objęty ochroną przewidzianą Ustawą o prawach konsumenta, pod warunkiem, że Umowa Sprzedaży, którą zawiera ze Sprzedawcą, nie ma charakteru zawodowego.

Osoba prowadząca działalność gospodarczą, o której mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu jest objęta ochroną wyłącznie w zakresie:
- aizliegti līguma noteikumi - tā sauktās ļaunprātīgās klauzulas,
• odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktu, zgodnie z § 7 Regulaminu,
- tiesības atteikties no distances līguma saskaņā ar Noteikumu un nosacījumu 8. pantu.

Przedsiębiorca, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu traci uprawnienia z tytułu ochrony konsumenckiej w przypadku, gdy Umowa Sprzedaży, którą zawarł ze Sprzedawcą posiada charakter zawodowy, który jest weryfikowany na podstawie wpisu tego przedsiębiorcy w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności wskazanych tam kodów Polskiej Klasyfikacji Działalności.

Przedsiębiorcy, o których mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu nie są objęci ochroną instytucjonalną zapewnioną dla Konsumentów przez powiatowych rzeczników praw konsumenta jak również Prezesa UOKiK.

  • 11. RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH

Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
- noslēdzot produktu pārdošanas līgumus,
- konta uzturēšana veikalā.

Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.

Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.

  • 12. WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w § 11 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.

Periods, uz kādu noslēgts līgums:
• umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.
• umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie zawierana jest na czas nieoznaczony.

Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
- datoru (vai mobilo ierīci) ar piekļuvi internetam,
- piekļuvi e-pastam,
- tīmekļa pārlūkprogrammu,
- iespējojiet sīkfailus un Javascript savā tīmekļa pārlūkprogrammā.

Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.

Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.

Saņēmējam ir aizliegts sniegt nelikumīgu saturu.

  • 13. REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH

Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]

W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.

Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.

  • 14. WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

Elektronisko pakalpojumu līguma izbeigšana:
• Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (prowadzenie Konta).
• Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]
• Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
• Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.

Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.

  • 15. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.semaxpolska.pl korzystają z ochrony prawnoautorskiej i (z zastrzeżeniem § 15 pkt 3 oraz elementów zamieszczanych przez Usługobiorców, wykorzystywanych na zasadzie licencji, przeniesienia majątkowych praw autorskich lub dozwolonego użytku) są własnością Dobre Peptydy Sp. z o.o., ul. Spółdzielcza 13, 32-300 Olkusz, NIP: 6372215326, REGON: 520496524. Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości
www.semaxpolska.pl bez Pakalpojumu sniedzēja piekrišanas.

Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.semaxpolska.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.

Wszystkie nazwy handlowe, nazwy Produktów, nazwy firm i ich logo użyte na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.semaxpolska.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakamitowarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.semaxpolska.pl użyte są w celach informacyjnych.

  • 16. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Līgumi, kas noslēgti, izmantojot veikalu, tiek slēgti saskaņā ar Polijas tiesību aktiem.

W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.

Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.

Strīdu izšķiršana tiesā:
• Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w §10 Regulaminu, zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz. U. Nr 43, poz. 296 ze zm.).
• Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) niebędącym jednocześnie Konsumentem, o którym mowa w §9 Regulaminu, zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.

Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej
dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.

Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

INTERNETA VEIKALA NOTEIKUMI
WWW.SEMAXPOLSKA.PL

  • 1
    VISPĀRĪGI NOTEIKUMI

Veikals www.semaxpolska.pl darbojas saskaņā ar noteikumiem un nosacījumiem, kas izklāstīti šajos Noteikumos un nosacījumos.

Šajos Noteikumos un nosacījumos ir izklāstīti Produktu pārdošanas līgumu noslēgšanas un izbeigšanas nosacījumi un
sūdzību iesniegšanas procedūru, kā arī elektroniski sniegto pakalpojumu veidus un apjomu.
elektroniski veikalā www.semaxpolska.pl, šo pakalpojumu sniegšanas noteikumi, nosacījumi, kas attiecas uz
elektronisko pakalpojumu sniegšanas līgumu slēgšanu un izbeigšanu.

Katrs Pakalpojumu saņēmējs, tiklīdz viņš veic darbības, lai izmantotu Pakalpojumus.
Elektroniskā veikala www.semaxpolska.pl pienākums ir ievērot.
šo noteikumu noteikumi.

Jautājumos, uz kuriem neattiecas šie noteikumi, piemēro noteikumus:
- 2002. gada 18. jūlija Likums par elektronisko pakalpojumu sniegšanu (Dz. U. Nr.
144, 1204. punkts ar grozījumiem),
- 2014. gada 30. maija Patērētāju tiesību akts. (Likumu Vēstnesis, 2014, 827. nr., 2014. g.),
- Likums par ārpustiesas patērētāju strīdu izšķiršanu 23
2016. gada septembris. (U. 2016, pozīcija 1823),
- 1964. gada 23. aprīļa Civilkodeksa likums (Journal of Laws Nr. 16, 93. punkts ar grozījumiem).
un citiem attiecīgajiem Polijas tiesību aktu noteikumiem.
§2
REGLAMENTĀ IETVERTĀS DEFINĪCIJAS

KONTAKTA FORMA - veidlapa pieejama tīmekļa vietnē
www.semaxpolska.pl, lai nosūtītu ziņojumu pakalpojumu sniedzējam.

REĢISTRĀCIJAS FORMA - veidlapa pieejama tīmekļa vietnē
www.semaxpolska.pl, lai izveidotu kontu.

PASŪTĪJUMA FORMA - veidlapa pieejama tīmekļa vietnē
www.semaxpolska.pl, lai veiktu pasūtījumu.

KLIENTS - Klients, kurš plāno noslēgt vai ir noslēdzis Pirkuma līgumu ar
Pārdevējs.

PATĒRĒTĀJS - fiziska persona, kas veic juridisku darījumu ar tirgotāju.
kas nav tieši saistīti ar tās komercdarbību vai profesionālo darbību.

KONTS - individuāls vārds (lietotājvārds) un parole, resursu kopums sistēmā
Pakalpojumu sniedzēja informācijas un sakaru sistēma, kurā tiek glabāti Klienta dati.
tostarp informāciju par iesniegtajiem pasūtījumiem.

PRODUKTS - veikalā pieejama kustama prece vai pakalpojums, par kuru tiek sniegts pakalpojums.
Pirkuma līgums starp Pircēju un Pārdevēju.

NOTEIKUMI - šie veikala noteikumi.

SHOP - Pakalpojumu sniedzēja tiešsaistes veikals, kas darbojas tīmekļa vietnē www.semaxpolska.pl.

PĀRDEVĒJS, PAKALPOJUMU SNIEDZĒJS - Dobre Peptides Sp. z o.o., kas veic šādas darbības
uzņēmējdarbība, kas reģistrēta Valsts tiesu reģistrā, kuru uztur ministrs
par saimnieciskajām lietām atbildīgās iestādes, uzņēmējdarbības vieta un adrese
piegāde: Spółdzielcza 13, 32-300, Olkusz, NIP: 6372215326, REGON:
520496524, elektroniskā pasta adrese (e-pasts): [email protected]

PĀRDOŠANAS LĪGUMS - Preces pirkuma līgums, kas noslēgts starp Klientu un Pircēju.
Pārdevējs, izmantojot veikalu.

ELEKTRONISKS PAKALPOJUMS - pakalpojums, ko elektroniski sniedz
Pakalpojumu sniedzējs Klientam, izmantojot veikalu.

MĒTĪTĀJS - fiziska persona, juridiska persona vai organizatoriska vienība.
nereģistrēta vienība, kurai ar likumu ir piešķirta tiesībspēja un rīcībspēja.
izmantojot elektronisko pakalpojumu.

PASŪTĪJUMS - Klienta nodoma deklarācija, kas ir piedāvājums noslēgt Līgumu
Produkta pārdošana ar Pārdevēju.

  • 3
    INFORMĀCIJU PAR PRODUKTIEM UN TO PASŪTĪŠANU.

Veikals www.semaxpolska.pl pārdod mazumtirdzniecībā un vairumtirdzniecībā Produktus, kas paredzēti
izmantojot internetu.

Veikalā piedāvātie produkti ir jauni, bez fiziskiem un juridiskiem defektiem, un ir bijuši
likumīgi laisti Polijas tirgū.

Veikala tīmekļa vietnē sniegtā informācija nav uzskatāma par piedāvājumu.
kā noteikts tiesību aktos. Veicot Pasūtījumu, Klients izsaka piedāvājumu iegādāties
konkrēta Produkta lietošana saskaņā ar tā aprakstā norādītajiem nosacījumiem. 

Atsauksmes pie produktiem ir mūsu klientu viedokļi, mēs neesam atbildīgi par tajās iekļauto saturu, informāciju un padomiem.

Produkti kategorijā "Laboratorijas aprīkojums" ir ķīmiski reaģenti, tie nav uztura bagātinātāji, zāles vai pārtika, ir paredzēti tikai laboratorijas vajadzībām un nav paredzēti lietošanai cilvēkiem.

Uz visiem e-pasta jautājumiem par vielas devu vai lietošanas veidu tiks sniegtas atbildes, pamatojoties uz vispārējām zināšanām par vielu. Atbilde nebūs saistīta ar kādu produktu.

Veikala tīmekļa vietnē norādītā Preces cena ir norādīta PLN.
Polijas (PLN). Cenā nav iekļautas piegādes izmaksas.

Veikala tīmekļa vietnē norādītā Produkta cena ir saistoša brīdī, kad iesniegšanas brīdī
Klienta pasūtījums. Šī cena paliek nemainīga neatkarīgi no cenu izmaiņām veikalā,
kas var rasties attiecībā uz konkrētiem produktiem pēc tam, kad iesniegts
Klienta pasūtījums.

Pasūtījumus var veikt tīmekļa vietnē, izmantojot veidlapu.
Pasūtīt (veikals www.semaxpolska.pl) - 24 stundas diennaktī, visu gadu.

Lai veiktu Pasūtījumu, Klientam nav jāreģistrē konts veikalā.

Kā priekšnoteikums, lai veikalā veiktu Pasūtījumu, Klientam ir jāiepazīstas ar.
Noteikumi un nosacījumi un to noteikumu pieņemšana Pasūtījuma iesniegšanas brīdī.

Veikals apstrādā pasūtījumus, kas iesniegti no pirmdienas līdz piektdienai veikala darba laikā.
t. i., no plkst. 8:00 līdz 12:00 darba dienās. Pasūtījumi, kas iesniegti darba dienās pēc plkst. 12:00, plkst.
Sestdienās, svētdienās un svētku dienās tiks apstrādāti nākamajā darba dienā.

Akcijā (izpārdošanā) esošajiem produktiem ir ierobežots skaits vienību un pasūtījumu.
tiks veikti tādā secībā, kādā tie tiks saņemti, līdz beidzas krājumi.
par attiecīgo produktu.

  • 4
    PIRKUMA LĪGUMA NOSLĒGŠANA

Lai noslēgtu Pirkuma līgumu, Klientam vispirms ir jāiesniedz
Pasūtījums, izmantojot Pārdevēja pieejamos līdzekļus saskaņā ar 3. panta 6. un 8. punktu.
Reglaments.

Kad Pasūtījums ir iesniegts, Pārdevējs nekavējoties apstiprina tā saņemšanu.

Pasūtījuma pieņemšanas apstiprinājums, kā minēts šā punkta 2. punktā.
saista Klientu ar viņa/viņas Pasūtījumu. Pasūtījuma saņemšanas apstiprinājums
Tas tiek darīts, nosūtot e-pastu.

Pasūtījuma saņemšanas apstiprinājums ietver:
- visu būtisko Ordeņa elementu apstiprinājums,
- atteikuma veidlapa,
- šiem Noteikumiem un nosacījumiem, tostarp norādījumiem par atteikuma tiesībām.

Tiklīdz Klients ir saņēmis šā dokumenta 4. punktā minēto e-pasta ziņojumu, Klients var saņemt.
punkts, starp Pircēju un Pārdevēju tiek noslēgts Pirkuma līgums.

Pasūtījuma pieņemšanas apstiprināšana izpildei notiek uzreiz pēc tam, kad saņemta
samaksu par noslēgto Pārdošanas līgumu, nosūtot e-pastu uz adresi
Klienta adrese.

Katrs pārdošanas līgums tiks apstiprināts ar pirkuma apliecinājumu (rēķinu bez PVN),
kas tiks pievienota produktam.

  • 5
    MAKSĀŠANAS METODES

Pārdevējs nodrošina šādus maksājumu veidus:
- maksājumi, izmantojot elektroniskos maksājumu pakalpojumus
(PayPal.com),(Przelewy 24),(Stripe),(Paynow)
- maksājums ar tradicionālo bankas pārskaitījumu uz Pārdevēja bankas kontu.
- maksājums pēc preču saņemšanas, tā sauktais maksājums par piegādi.

Ja maksājums tiek veikts ar tradicionālo bankas pārskaitījumu, maksājums jāveic uz šādu kontu
bankas numurs: 32 1140 2004 0000 3302 8191 7433 A.) Good Peptides Ltd. ,
Spółdzielcza 13, 32-300 Olkusz, NIP: 6372215326. Pārskaitījuma nosaukumā, lūdzu, ierakstiet
"Pasūtījums Nr. ...".

Ja maksājums tiek veikts, izmantojot elektroniskos maksājumu pakalpojumus, klients
veic maksājumu pirms Pasūtījuma apstrādes. Elektroniskie pakalpojumi
maksājumi ļauj veikt maksājumus ar kredītkarti vai ātri
pārskaitījumu no izvēlētām Polijas bankām.

Ja tiek veikts maksājums ar piegādi, sūtījums tiek nosūtīts pēc tam, kad ir pārbaudīta pareizība.
adreses informācija. Klientam ir pienākums samaksāt par Pasūtījumu un saņemt pasūtījumu.
Produkts no piegādātāja.

Pircējam ir pienākums samaksāt Pirkuma līguma cenu laikā.
3 darba dienas no tās noslēgšanas dienas, ja vien Pārdošanas līgumā nav noteikts citādi.

Ja izvēlas šā punkta 1.1. un 1.2. punktā aprakstītos maksājumus,
Produkts tiks nosūtīts tikai tad, kad par to būs samaksāts.

  • 6
    PRODUKTA IZMAKSAS, PIEGĀDES TERMIŅI UN LĪDZEKĻI.

Produkta piegādes izmaksas tiek noteiktas Pasūtīšanas procesa laikā un ir šādas.
ir atkarīgs no jūsu izvēlētās maksājuma metodes un iegādātā Produkta piegādes metodes.

Izstrādājumu pabeigšanas laiks ir 1 līdz 2 darba dienas no brīža, kad
saskaņā ar pārdošanas līgumu samaksāto līdzekļu ieskaitīšanu Pārdevuma līguma kontā.
Pārdevējs vai no brīža, kad Pārdevējs ir pieņēmis Pasūtījumu apstrādei pie
ja izvēlaties samaksāt par piegādi ar skaidras naudas piegādi.

Veikalā iegādātie produkti tiek nosūtīti no Polijas tikai Eiropas robežās par
ar kurjerpastu. Piegādes cenas tiek norādītas pasūtījuma brīdī.

  • 7
    PRODUKTA SŪDZĪBA

Garantijas pretenzija.
- Pārdevēja atbildības pamats un apjoms pret Pircēju, kurš ir
Patērētājs vai vienība, kas minēta Noteikumu un nosacījumu 10. pantā, par
Garantija, kas attiecas uz fiziskiem un juridiskiem defektiem, ir izklāstīta Codex likumā.
Civil 1964. gada 23. aprīļa likums (Journal of Laws Nr. 16, 93. punkts ar grozījumiem).
- Paziņojums par defektiem saistībā ar Produktu un paziņojums par atbilstošo
Pieprasījumu var nosūtīt pa e-pastu uz šādu adresi
adrese: [email protected] vai rakstiski: Kooperatīvs 13
32-300, Olkusz
- Iepriekš minētajā rakstiskajā vai elektroniskajā ziņojumā jānorāda, kā
lielāko daļu informācijas un apstākļu, kas attiecas uz sūdzības priekšmetu, jo
jo īpaši pārkāpuma veidu un datumu, kā arī kontaktinformāciju.
Sniegtā informācija ievērojami atvieglos un paātrinās sūdzības izskatīšanu.
Pārdevējs.
- Lai novērtētu Preces fiziskos defektus, tā ir jāpiegādā uz adresi:

KLIENTU ATGRIEŠANA

Lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu - mēs atbildēsim, norādot jūsu adresi un atgriešanas informāciju.

  • Pārdevējam ir pienākums nekavējoties atbildēt uz Pircēja pieprasījumu, ne vēlāk kā līdz
    14 dienu laikā pēc sūdzības iesniegšanas.
    - Ja sūdzību iesniedz Klients, kas ir Patērētājs vai vienība ar
    Reglamenta 10. pantā minētais - sūdzības neizskatīšana 14 dienu laikā.
    tā paziņošana ir līdzvērtīga tā pieņemšanai. Ņemot vērā
    pamatotu sūdzību no klienta, kas ir patērētājs vai vienība ar
    minēts Noteikumu un nosacījumu 10. punktā, Pārdevējs sedz izmaksas, kas saistītas ar preču savākšanu, piegādi un piegādi.
    nomainīt Produktu pret tādu, kas ir bez defektiem.
    - Atbildi uz sūdzību sniedz uz papīra vai citā pastāvīgā veidā.
    vidēja.
  • 8
    ATTEIKUMA TIESĪBAS

Ievērojot šā punkta 10. punktu, Klients, kas ir arī
Patērētājs vai Noteikumu un nosacījumu 10. punktā minētais subjekts, kas ir noslēdzis līgumu.
attālumā, viņš vai viņa var izstāties no tās, nenorādot iemeslus, iesniedzot attiecīgu iesniegumu.
deklarācija 14 dienu laikā. Lai ievērotu šo termiņu, pietiek nosūtīt
izņemšanas deklarācija, kas pieejama veikalā.

Atteikuma gadījumā pārdošanas līgums tiek uzskatīts par neslēgtu, un
Patērētājam vai Noteikumu un nosacījumu 10. punktā minētajam subjektam ir pienākums atgriezt preces.
nodot Produktu Pārdevējam vai nodot to Pārdevēja pilnvarotai personai.
saņemšanu nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad viņš atteicās no līguma,
ja vien Pārdevējs nav piedāvājis pats saņemt preci. Lai ievērotu termiņu
Pietiek nosūtīt izstrādājumu atpakaļ pirms termiņa beigām.

Atteikuma no Pārdošanas līguma gadījumā Produkts ir jānosūta atpakaļ uz šādu adresi.
adrese:

Lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu, mēs sniegsim adresi un atgriešanas informāciju e-pasta atbildē.

Patērētājs vai Noteikumu un nosacījumu 10. punktā minētais subjekts ir atbildīgs.
par jebkādu Produkta vērtības samazināšanos, kas radusies tā lietošanas rezultātā tādā veidā.
papildus tam, kas nepieciešams, lai noskaidrotu, kāda ir šīs sistēmas būtība, īpašības un darbība
Izstrādājums. Lai pārliecinātos par Produktu būtību, īpašībām un darbību, Patērētājs apņemas
vai Noteikumu un nosacījumu 10. punktā minētajai struktūrai jāapstrādā Produkti, un
tos pārbaudīt tikai tādā pašā veidā, kā stacionārajā veikalā.

Ievērojot šā punkta 6. un 8. punktu, Pārdevējs atmaksā vērtību par
Produkts un piegādes izmaksas, izmantojot to pašu maksāšanas veidu,
ko patērētājs ir izmantojis, izņemot gadījumus, kad patērētājs vai 10. pantā minētā struktūra
regulām, tās ir skaidri piekritušas citai atgriešanas metodei, kas neietver tās.
nav izmaksu. Ievērojot šā punkta 7. punktu, atmaksāšanu veic, ja
nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc tam, kad Pārdevējs ir saņēmis
paziņojumu par atteikšanos no pārdošanas līguma.

Ja patērētājs vai Noteikumu un nosacījumu 10. punktā minētais subjekts ir izvēlējies metodi.
Preces piegāde, kas nav veikala piedāvātais lētākais parastais piegādes veids,
Pārdevējam nav pienākuma atmaksāt viņiem jebkādas papildu izmaksas, kas tiem radušās.
izmaksas.

Ja Pārdevējs nav piedāvājis saņemt preci no Patērētāja pats vai
Reglamenta 10. pantā minētais subjekts var aizturēt maksājuma atmaksāšanu
saņemts no patērētāja līdz brīdim, kad viņš vai viņa saņem preci atpakaļ vai piegādā
Patērētājs vai Noteikumu un nosacījumu 10. punktā minētais subjekts iesniedz pierādījumu par to, ka tas
nosūtīšana, atkarībā no tā, kurš notikums iestājas pirmais.

Noteikumu un nosacījumu 10. punktā minētais patērētājs vai vienība, kas atsakās no Līguma.
Pārdevēji saskaņā ar šā punkta 1. punktu sedz tikai izmaksas, kas saistītas ar preču atgriešanu.
Produkts pārdevējam.

Četrpadsmit dienu termiņš, kurā patērētājs vai 10. pantā minētā iestāde
Noteikumi, var atteikties no līguma, aprēķina no dienas, kad patērētājs vai
Noteikumu un nosacījumu 10. punktā minētā vienība ir pārņēmusi Produktu savā īpašumā, un gadījumā, ja
pakalpojumus no līguma noslēgšanas dienas.

Tiesības atteikties no distances līguma neattiecas uz patērētāju vai uz
Noteikumu un nosacījumu 10. punktā minētajam subjektam pārdošanas līguma gadījumā:
- kurā izpildījuma priekšmets ir priekšmets, kas piegādāts aizzīmogotā iepakojumā.
iepakojums, kuru pēc atvēršanas nevar atdot atpakaļ, jo
veselības aizsardzības vai higiēnas apsvērumu dēļ, ja iepakojums ir bijis
atvērts pēc piegādes,
- ja izpildes priekšmets sastāv no priekšmetiem, kas pēc piegādes, ņemot vērā
pēc savas būtības tās kļūst neatdalāmas no citām lietām,
- ja piegādes priekšmets ir pakalpojums, ja pārdevējs ir pilnībā izpildījis
pakalpojums ar patērētāja skaidru piekrišanu, kurš tika informēts pirms tam.
izpildes uzsākšanu, ka pēc Pārdevēja izpildes
zaudē atteikuma tiesības.

Tiesības atkāpties no Pārdošanas līguma attiecas gan uz Pārdevēju, gan uz Pircēju.
Klientam, ja otra līgumslēdzēja puse nepilda savas saistības.
stingri noteiktā termiņā.

  • 9
    UZŅĒMĒJDARBĪBAS NOTEIKUMI (B2B)

Šajā punktā ietverti noteikumi, kas attiecas tikai uz uzņēmējiem
uz ko neattiecas Patērētāju tiesību likuma aizsardzība, kā minēts 10. pantā.
Reglaments.

Pārdevējam ir tiesības atkāpties no Pirkuma līguma, kas noslēgts ar Pircēju.
kas nav patērētājs, 14 darba dienu laikā pēc tās noslēgšanas. Atteikums no līguma
Šajā gadījumā atteikums no pārdošanas līguma var notikt, nenorādot iemeslu, un tas nerada nekādus šķēršļus.
no klienta, kas nav patērētājs, puses, nav pretenziju pret klientu, kas nav patērētājs.
Pārdevēji.

Pārdevējam ir tiesības ierobežot attiecībā uz Klientiem, kas nav Patērētāji.
maksājumu līdzekļus, ko viņš ir darījis pieejamus, tostarp pieprasot, lai viņš veiktu
priekšapmaksa par daļu vai visu pārdošanas cenu neatkarīgi no klienta izvēles.
maksājuma veidu un to, ka ir noslēgts pārdošanas līgums.

Ieguvumi un apgrūtinājumi, kas saistīti ar produktu un nejaušas nozaudēšanas risku
vai Preces bojājumi pāriet uz Klientu, kurš nav Patērētājs, pēc tam, kad
Pārdevējs nodod preci pārvadātājam. Šādā gadījumā Pārdevējs nedrīkst
ir atbildīgs par Produkta zaudējumiem, bojājumiem vai bojājumiem, kas radušies no
no brīža, kad Produkts tiek pieņemts pārvadāšanai, līdz piegādei Klientam, kā arī par
kravas transportēšanas aizkavēšanās.

Ja Produkts tiek nosūtīts Klientam ar pārvadātāja starpniecību, Klientam.
kas nav patērētājs, ir pienākums pārbaudīt sūtījumu laikā un veidā, kādā tas ir nosūtīts.
pieņem šādus sūtījumus. Ja konstatē, ka pārvadāšanas laikā ir notikusi
zaudējumu vai bojājumu Produktam, viņam ir pienākums veikt visas darbības
nepieciešams, lai noteiktu pārvadātāja atbildību.

Pakalpojumu sniedzējs var izbeigt līgumu par Elektronisko pakalpojumu sniegšanu ar
nekavējoties un bez pamatojuma, nosūtot Pakalpojuma saņēmējam ziņojumu.
paziņojums par līguma izbeigšanu, kas nav patērētājs.

  • 10
    NOTEIKUMI PAR TIRGOTĀJIEM ATTIECĪBĀ UZ PATĒRĒTĀJU TIESĪBĀM
    (spēkā no 2021. gada 1. janvāra)

Individuālais komersants (šis punkts
neattiecas uz komercsabiedrībām), uz ko attiecas Likuma par tiesībām uz privāto dzīvi aizsardzība.
patērētājs ar nosacījumu, ka pārdošanas līgums, ko viņš noslēdz ar pārdevēju.
ir profesionāla rakstura.

Uzņēmējs, kas minēts šīs daļas 1. punktā
punkts attiecas tikai tiktāl, ciktāl:
- aizliegti līguma noteikumi - tā sauktās ļaunprātīgās klauzulas,
- atbildība saskaņā ar garantiju par fiziskiem un juridiskiem defektiem Produktā saskaņā ar
§ Reglamenta 7. pants,
- tiesības atteikties no distances līguma saskaņā ar Noteikumu un nosacījumu 8. pantu.

Uzņēmējs, kas minēts šā punkta 1. punktā, zaudē tiesības uz
patērētāju aizsardzību gadījumā, ja pirkuma līgums, ko viņš ir noslēdzis ar patērētāju.
Pārdevējam ir profesionāls raksturs, kas tiek pārbaudīts, pamatojoties uz ierakstu no
par šo uzņēmēju Centrālajā reģistrā un Informācijā par saimniecisko darbību
Polijas Republika, jo īpaši tajā norādītie Polijas klasifikācijas kodi
Darbības.

Šā punkta 1. punktā minētie uzņēmēji nav pakļauti aizsardzībai
Iestādes, ko patērētājiem nodrošina rajona ombudsmeņi
patērētājs, kā arī UOKiK prezidents.

  • 11
    ELEKTRONISKO PAKALPOJUMU VEIDS UN APJOMS

Pakalpojumu sniedzējs ar Veikala starpniecību nodrošina iespēju izmantot Elektroniskos pakalpojumus.
piemēram:
- noslēdzot produktu pārdošanas līgumus,
- konta uzturēšana veikalā.

Elektronisko pakalpojumu sniegšana klientiem veikalā notiek, izmantojot.
Noteikumos paredzētie nosacījumi.

Pakalpojumu sniedzējam ir tiesības publicēt saturu Veikala tīmekļa vietnē.
reklāma. Šāds saturs ir neatņemama Veikala un tajā piedāvātā satura sastāvdaļa.
materiāli.

  • 12
    PAKALPOJUMU LĪGUMU SNIEGŠANAS UN NOSLĒGŠANAS NOTEIKUMI UN NOSACĪJUMI.
    ELEKTRONISKA

Noteikumu 11.1. punktā definēto elektronisko pakalpojumu sniegšana, ko veic
Pakalpojumu sniedzējs ir bez maksas.

Periods, uz kādu noslēgts līgums:
- līgums par elektroniskā pakalpojuma sniegšanu, kas ietver iespēju iesniegt
Veikala pasūtījums tiek noslēgts uz noteiktu laiku un tiek izbeigts, kad.
kad Pasūtījums ir iesniegts vai kad Klients pārtrauc iesniegt Pasūtījumu.
- līgums par Elektronisko pakalpojumu sniegšanu, kas ietver Konta uzturēšanu kontā Internetbankā
Veikals ir noslēgts uz nenoteiktu laiku.

Tehniskās prasības, kas nepieciešamas darbam ar IKT sistēmu,
ko izmanto Pakalpojumu sniedzējs:
- datoru (vai mobilo ierīci) ar piekļuvi internetam,
- piekļuvi e-pastam,
- tīmekļa pārlūkprogrammu,
- iespējojiet sīkfailus un Javascript savā tīmekļa pārlūkprogrammā.

Klientam ir pienākums izmantot Veikalu likumīgi un saskaņā ar likumu.
morāli, lai ievērotu personas tiesības un īpašumtiesības.
intelektuālās trešās puses.

Klientam ir pienākums ievadīt datus atbilstoši stāvoklim.
faktiskais.

Saņēmējam ir aizliegts sniegt nelikumīgu saturu.

  • 13
    SŪDZĪBAS SAISTĪBĀ AR ELEKTRONISKO PAKALPOJUMU SNIEGŠANU

Sūdzības saistībā ar elektronisko pakalpojumu sniegšanu, izmantojot veikalu
Klients var iesniegt pieprasījumu pa e-pastu, rakstot uz šādu adresi
adrese: [email protected]

Iepriekš minētajā e-pasta vēstulē sniedziet pēc iespējas vairāk informācijas un apstākļu.
par sūdzības priekšmetu, jo īpaši tās raksturu un datumu.
pārkāpumi un kontaktinformācija. Sniegtā informācija ievērojami atvieglos un
paātrināt sūdzības izskatīšanu, ko veic Pakalpojumu sniedzējs.

Pakalpojumu sniedzējs sūdzības izskata nekavējoties, ne vēlāk kā līdz
14 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas.

Pakalpojumu sniedzēja atbilde uz sūdzību tiek nosūtīta uz šādu e-pasta adresi
Klientam, kā norādīts sūdzības paziņojumā vai kā citādi norādījis Klients.
veids.

  • 14
    E-PAKALPOJUMU LĪGUMU IZBEIGŠANAS NOSACĪJUMI

Elektronisko pakalpojumu līguma izbeigšana:
- Līgumu par Elektroniskā pakalpojuma sniegšanu var izbeigt, ja
pastāvīga un neierobežota rakstura (Konta uzturēšana).
- Klients var izbeigt līgumu ar tūlītēju spēkā stāšanos un bez
norādot iemeslus, nosūtot attiecīgu paziņojumu par
pa e-pastu uz adresi: [email protected]
- Pakalpojumu sniedzējs var izbeigt līgumu par Elektronisko pakalpojumu sniegšanu, ja
ilgstoša un nenoteikta rakstura gadījumā, ja Klients pārkāpj Līguma noteikumus.
regulas, jo īpaši, ja tajā ir sniegts nelikumīgs saturs pēc tam, kad
nesekmīgs iepriekšējs brīdinājums pārtraukt un izbeigt
nosakot atbilstošu laika ierobežojumu. Šādā gadījumā līgums beidzas pēc tam, kad
septiņu dienu laikā no dienas, kad ir paziņots par nodomu izbeigt līgumu (termiņš, kas sākas pēc 7 dienām no dienas, kad ir paziņots par nodomu izbeigt līgumu).
izbeigšana).
- Izbeigšana noved pie tiesisko attiecību izbeigšanas, kas stājas spēkā, sākot no
Nākotne.

Pakalpojumu sniedzējs un Klients var izbeigt līgumu par Elektronisko pakalpojumu sniegšanu.
jebkurā laikā pēc pušu vienošanās.

  • 15
    INTELEKTUĀLAIS ĪPAŠUMS

Viss saturs tīmekļa vietnē
www.semaxpolska.pl ir aizsargātas autortiesības un (saskaņā ar 15. panta 3. punktu)
un saņēmēju augšupielādētajiem elementiem, kas tiek izmantoti
licencēšana, autortiesību nodošana vai atļauta izmantošana) ir
pieder uzņēmumam Dobre Peptides Sp. z o.o., ul. Spółdzielcza 13, 32-300 Olkusz, NIP:
6372215326, REGON: 520496524. Klients ir pilnībā atbildīgs par
kaitējumu, kas Pakalpojumu sniedzējam nodarīts jebkura satura izmantošanas rezultātā.
www.semaxpolska.pl bez Pakalpojumu sniedzēja piekrišanas.

Jebkura izmantošana, ko veic jebkura persona bez skaidras rakstiskas piekrišanas no
Pakalpojumu sniedzējs jebkuru no elementiem, kas veido saturu un
tīmekļa vietnes www.semaxpolska.pl ir autortiesību pārkāpums.
Pakalpojumu sniedzējam, un par to iestāsies civiltiesiskā un kriminālatbildība.

Visi vietnē izmantotie tirdzniecības nosaukumi, produktu nosaukumi, uzņēmumu nosaukumi un to logotipi.
Veikala tīmekļa vietne www.semaxpolska.pl ir to attiecīgo īpašnieku īpašums, un tie ir
izmanto tikai identifikācijas nolūkos. Tās var būt reģistrētas preču zīmes
preces. Visi tīmekļa vietnē pieejamie materiāli, apraksti un attēli
Informācijas nolūkos tiek izmantots veikals www.semaxpolska.pl.

  • 16
    NOBEIGUMA NOTEIKUMI

Līgumi, kas noslēgti, izmantojot veikalu, tiek slēgti saskaņā ar Polijas tiesību aktiem.

Ja kāda no šo Noteikumu un nosacījumu daļām ir pretrunā ar piemērojamiem tiesību aktiem, šo noteikumu un nosacījumu
Apstrīdētā Reglamenta noteikuma vietā piemēro attiecīgos noteikumus.
Polijas tiesību akti.

Jebkurus strīdus, kas rodas no pārdošanas līgumiem starp Veikalu un Patērētājiem, izskata.
vispirms atrisināt sarunu ceļā, lai panāktu mierizlīgumu.
strīda izbeigšanu, ņemot vērā Likumu par ārpustiesas strīdu izšķiršanu.
patērētājiem. Tomēr, ja tas nebūtu iespējams vai būtu neapmierinoši
jebkurai no pusēm, strīdus izšķirs kompetentā vispārējā tiesa,
saskaņā ar šā punkta 4. punktu.

Strīdu izšķiršana tiesā:
- Iespējamie strīdi starp Pakalpojumu sniedzēju un Klientu (Klientu)
kas ir arī patērētājs vai 10. pantā minētais subjekts.
procesuālo reglamentu, ir jāiesniedz kompetentajām tiesām saskaņā ar Kodeksa noteikumiem.
1964. gada 17. novembra civillieta (Dz. U. Nr. 43, 296. punkts ar
ar grozījumiem).
- Iespējamie strīdi starp Pakalpojumu sniedzēju un Klientu (Klientu)
kas vienlaikus nav Patērētājs, kā minēts Noteikumu un nosacījumu 9. punktā,
tiek iesniegts tiesā, kuras jurisdikcijā ir Pakalpojumu sniedzēja juridiskā adrese.

Klientam, kurš ir patērētājs, ir arī tiesības izmantot ārpustiesas tiesiskās aizsardzības līdzekļus.
strīdu izšķiršanas veidi, jo īpaši, iesniedzot, pēc tam, kad ir pabeigta
sūdzības procedūras ietvaros lūgumu par mediāciju vai lūgumu izskatīt sūdzību par
lieta šķīrējtiesā (pieteikumu var lejupielādēt tīmekļa vietnē
http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Pastāvīgo šķīrējtiesu saraksts
Patērētāju padomes, kas darbojas pie provinču tirdzniecības inspekcijām
ir pieejams tīmekļa vietnē: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
Patērētājs var arī izmantot bezmaksas palīdzību no rajona (pašvaldības)
patērētāju ombuds vai sociālā organizācija, kuras likumā noteiktie uzdevumi ir šādi.
patērētāju aizsardzība. Ārpustiesas tiesiskās aizsardzības līdzekļi, beidzoties
Sūdzību procedūra ir bez maksas.

Lai strīdu atrisinātu mierizlīguma ceļā, patērētājs jo īpaši var iesniegt sūdzību.
izmantojot tiešsaistes ODR (strīdu izšķiršanas tiešsaistē) platformu, kas ir pieejama
pie: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

0
    Jūsu iepirkumu grozs
    Grozs ir tukšsAtgriezties veikalā